Foto's bekijken

Hallo

Ik wil graag een realistische weergave maken. Ik activeer het, maar als ik render is er een grote witte vlek, wetende dat het Bloom-drankje is gedeactiveerd, weet je waarom?

Bij voorbaat dank

Vriendelijke groeten

sans_titre.jpg

Heb je geprobeerd de scènes te veranderen, omdat de indruk bestaat dat er op de verkeerde plaats verlichting is?

1 like

Ik heb geprobeerd de scène te veranderen, het verandert niets

Hallo

Staat het "wit" op het hoofdstel op de voorgrond?

1 like

Nee, het zit tussen deze flens en de motoren

Hoi @ Valentijn

Hoe heb je je kleuren op de stukken gezet?

Heeft u uw kleuren op de voltooide assemblage beheerd

Heeft u uw kleuren, onderdelen / kamers beheerd?

Het lijkt erop dat je de kleuren van je afgewerkte assemblage beheert en + is de grijswitte kleur lijkt het probleem te zijn

Het kan dus zijn dat je deze kleuren via een plan hebt rechtgetrokken

Ook zien we grijs-wit in de inwendige hoek van de flens van de motoren

Van mijn kant moet je je kleuren beheren in onafhankelijke kamers

@+ ...........

Worden de materialen gedefinieerd door onderdelen? Voegt vervolgens een kleur of een aspect toe aan de witte kant om te zien of dat gebied wordt gewijzigd. Maar zoals gt22 zegt, is het het beste om het door onderdelen te doen en niet bij de montage.

2 likes

Heb je onlangs op je scherm geponst? ;)

4 likes

@ Tomalam

Dat is een gewoonte om te vermijden ;-))

@+..........

4 likes

Mijn uiterlijk wordt beheerd door een deel en niet in de assemblage omdat ik een standaardmateriaal heb gedefinieerd dat automatisch het uiterlijk van dit materiaal bepaalt.

@tomalam Hebben we het over iets dat ervaren is? Een beetje overdaad aan woede?

Als het een tactiel scherm is, moet je de 13-toets niet als aanwijzer gebruiken! 

1 like

Nee, over het algemeen is het de muis die neemt. ^^

1 like

Daarnaast heb ik een touchscreen, maar geen 13 moersleutel....

1 like

@ Valantin

Als je de oriëntatie van je oog verandert, beweegt de witte stip dan mee? Kijk of u de parameter gebruikt

Kun je een screenshot maken van je instellingen?

capture_photoview.png
1 like

Ja, de witte vlek beweegt mee, maar zodra je in profiel bent, of gezien vanaf een gouche of recht voor de kenners, zie je niets meer.

ok ik ben een zeefdruk aan het maken van deze stap

1 like

Het ruikt toch naar een weerspiegeling

2 likes

Hier

sans_titre.png
1 like

Hallo

Probeer een pleisterwerk te maken door de grond en het milieu te verwijderen, als dat nog steeds het geval is, moet het een probleem zijn met de gebruikte materialen.

2 likes

Het moet de grafische kaart zijn die stoffig is! ^^

Serieuzer, waarom probeer je de scène niet volledig te verwijderen en te kijken hoe deze reageert?

2 likes

Pas ook de breking van je uiterlijk aan en speel vervolgens met de intensiteit van de lichten

1 like