Hallo
In delen met een afgeleid deel zijn de kranen niet vertegenwoordigd, onmogelijk om het vakje van draadweergave aan te vinken, hoe moeten we dat doen?
Hallo;
U moet de schroefdraadweergave rechtstreeks vanuit de functie " Boorassistent " activeren
(in aanvulling op de -Wrap weergaven in de documenteigenschappen))…
+
EN controleer of de annotaties op het hoogste niveau actief zijn:
…
Maar het verstandigste zou zijn om een Assemblage te maken.
Vriendelijke groeten.
Bedankt
Het enige wat ik hoefde te doen was de annotaties op het eerste niveau te activeren (beginnersfout)
Mijn iteratie van het invoegen van het ene onderdeel in het andere is om te vertrouwen op het ontwerp van het eerste (schets, plan...) om het tweede te ontwerpen, zodat wanneer ik deel één wijzig, de 2 vanzelf wordt bijgewerkt. als je een betere methode hebt, ben ik geïnteresseerd
Nou, het is nooit logisch met Solidworks deze verhalen van displays en optredens...
Ik zou je meer verwijzen naar " externe verwijzingen" tussen twee componenten, in een assemblage, dan naar het gebruik van afgeleide onderdelen... vooral omdat je ze al gebruikt (zie de " -> " op je " Hex head chambering" functie).
Anders zijn er ook de vergelijkingen (wat praktisch hetzelfde is), of de configuraties, de " Reeks boringen "... enz...
Vriendelijke groeten.