Ik stel mijn vraag hier omdat ik verschillende dingen heb gezocht/getest om mijn probleem op te lossen, maar ik krijg geen resultaten;
Ik heb een assemblage waar ik een animatie moet maken, ik heb er een subassemblage in (flexibel en alles is zichtbaar) en een deel beperkt tot deze subassemblage. Het is een bewegende tafel waar ik het stuk heen en weer wil bewegen. Als ik de animatie render start (ik render in .bmp) verdwijnt het deel in de subassemblage dat tegelijk met het andere onderdeel moet bewegen. Het onderdeel beweegt goed, maar zweeft in de lucht in plaats van te worden ondersteund door het onderdeel.
Als ik echter via Photoview360 render is er geen probleem, bij het berekenen van de bewegingsstudie wordt de animatie correct uitgevoerd en heb ik geen probleem met mijn toetsen. Heeft iemand ooit met dit soort problemen te maken gehad of zou hij weten hoe hij het moet oplossen?
Voor toekomstig gebruik, hier is wat ik denk dat het voor mij heeft opgelost. Ik heb zoveel dingen geprobeerd dat het moeilijk is om de oplossing aan te wijzen, vooral als er meerdere fouten aan de hand zijn, maar ik geloof dat het een probleem met het uiterlijk was. In mijn conceptruns van de animatie zou ik SW-schermweergave en niet-realistische kleuren op mijn model gebruiken. Toen ik de weergavestatussen veranderde om de juiste materialen weer te geven en PV-render gebruikte, geloof ik dat de subassemblage toen verdween. Ik ging terug naar Model (tabblad) en stelde alle juiste verschijningen in/actualiseerde ze en maakte vervolgens een nieuwe bewegingsstudie. Was OK daarna. Ik heb gehoord en ervaren dat het het beste is om je modelgenoten, uiterlijkheden, enz. te hebben. Helemaal klaar en klaar voor animatie voordat je een bewegingsstudie maakt.