Leeg stuk

Hallo,
Ik maakte een ruwe stuk met pengaten en schroefgaten.
Daarna gebruik ik deze blank om een ander definitief onderdeel te maken waarop ik andere bewerking toevoeg.
Maar ik heb een probleem als ik de tekening van mijn definitieve onderdeel wil, ik gebruik de functie " symbool voor boren ". En daar! Ik kan de aanpassingen niet met toleranties plaatsen, het aantal gaten...
Heb je een oplossing om dit probleem op te lossen?
Dank je wel
CDT
Fred

1 like

Hallo,
Het laatste deel bevat de gaten van de blanco + die die daarna zijn gemaakt?
Hoe zijn de gaten in het model gemaakt?
Werkt de functie " Symbolen voor Boren " bij andere MEP's?
Kijk of SW het calloutformat-bestand vindt.

1 like

Hallo,

Als je een onderdeel in een onderdeel hebt geplaatst, zijn er opties voor wat je importeert en wat niet importeert in de functie ' voeg onderdeel in.
In het bijzonder kun je alle schetsen van het basisonderdeel importeren (en ze dus weer importeren in je eindonderdeel MEP).

1 like

Het laatste deel bevat de gaten van de blanco + die die daarna zijn gemaakt? JA
Hoe zijn de gaten in het model gemaakt? JA
Werkt de functie "Symbolen voor boren" bij andere MEP's? JA
Kijk of SW het calloutformat-bestand vindt. Hoe kan ik deze informatie vinden?

1 like

Hallo,

Als je de part-in-part-functie hebt gebruikt, controleer dan door de functie te bewerken of " Drilling wizard data" is aangevinkt in de te importeren elementen.

1 like

• Mijn vraag is of de piercings met de assistent zijn gedaan?

• Als het werkt voor andere onderdelen op andere MEP's ==> SW vindt het bestand

Kun je je toneelstuk uitzenden? Of in ieder geval een " definitief " stuk dat jouw werkwijze weerspiegelt?
Wat mij betreft werk ik met SW 2023

1 like

@Silver_Surfer
Als je de part-in-part-functie hebt gebruikt, controleer dan door de functie te bewerken of "Drilling wizard data" is gecontroleerd in de te importeren elementen. als ik dit vakje aanvink, berekent het het aantal gaten, maar ik heb geen toegang tot H7-toleranties... ext.

@Le_Bidule

• Mijn vraag is of de piercings met de assistent zijn gedaan? JA

• Als het werkt voor andere onderdelen op andere MEP's ==> SW vindt het YES-bestand

Kun je je toneelstuk uitzenden? Of in ieder geval een "definitief" stuk dat je werkwijze weerspiegelt? NEE, SORRY
Voor mijn deel werk ik met SW 2023: ME SW2020

NEE, SORRY
Nou, :thinking: einde van het project

Zo?

Ja