Kamer en tekening

Hallo

Als ik van mijn kant ben en ik wil mijn stuk (al opgeslagen) openen, wordt mij elke keer gevraagd om het pad naar de tekening te vinden, het bestand wordt niet op dezelfde plaats opgeslagen.

Is er een functie om automatisch de weg terug te vinden?

Bedankt.

mise_en_plan.png

Maar geen zorgen voor mij, worden uw tekeningen op dezelfde plaats bewaard als de onderdelen?

Zoals ik al zei, worden de tekeningen niet in dezelfde map opgeslagen als de onderdelen.

Ik zal je een voorbeeld geven van een bestand.

arborescence.png

Hallo

Ik denk dat hij daarom de link niet kan vinden... Met u al dit probleem gehad of met u al op deze manier te werk gegaan zonder enig probleem??? De leden van het Europees Parlement moeten bij de onderdelen worden geplaatst, zodat ze de schakels tussen hen behouden.

Dat is al sinds het begin zo voor alle functies. We dachten dat er misschien een oplossing zou zijn om de links te behouden.

Wat ik niet begrijp, is dat voor assemblages, zelfs als de onderdelen niet in dezelfde mappen zitten, de links worden bewaard, maar niet voor tekeningen.

1 like

Als je ze van de kamers wilt scheiden, kun je ze sorteren op type en dan volgen de kamers en de leden van het Europees Parlement elkaar nauwgezet op...

Ja nou persoonlijk, ik heb sommige delen die in het dossier van de Europarlementariër zitten en andere die niet ... Ik hoef me geen zorgen te maken dat ik de link kwijtraak.

Aan de andere kant ga ik niet uit van de 3D die het vraagt om de bijbehorende Europarlementariër te openen. Is het echt vervelend voor u om de map ernaast open te hebben staan en te dubbelklikken op de Europarlementariër wanneer u dat wilt?

1 like

ac cobra 427 > Als ik de map Plannen in Delen zet, zal het dan werken?

coin37coin > Ik wilde voorkomen dat ik elke keer de open map moest openen om de tekeningen te vinden. Als ik geen oplossing vind, doe ik het zo.

Ja, het zal werken. Ik heb het geprobeerd; kopieert een MEP naar de onderdelenmap. Ik heb het net getest en thuis werkt het.

Hallo

Om deze functie van het openen van de bestaande tekening te gebruiken, moet deze zich in dezelfde map bevinden als het onderdeelbestand en dezelfde naam hebben. Voor zover ik weet, is er geen ontkomen aan!

We werkten in het begin net als u, map voor onderdelen en een andere map voor MEP's, maar zoals hierboven vermeld, stelt een eenvoudige sortering op type bestand u in staat om duidelijker te zien en deze functie van het openen van EP-leden te kunnen gebruiken.

1 like