Hallo Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om een onderdeel met meerdere lichamen te ontleden en een stapbestand te maken voor elk mechanisch gelast onderdeel (ongeveer 150 stuks). Dit is om ze op te sturen voor buislasersnijden. Ik heb mycadtools, behalve dat ik niet zie welke app het zou kunnen doen.
Van mijn kant stuur ik een stap met al mijn buizen bij elkaar en de laserfabrikant recupereert het hele ding en breekt het zelf af. Vaak integreert het nesting/nesting-functies die zeer praktisch zijn voor montage en onmogelijk te tekenen in solidworks, en hiervoor is de positie van elke buis in de assemblage essentieel.
Dat is precies wat ik deed, de multi-body naar de trede sturen, maar de lasertechnicus kan de buizen blijkbaar niet ontleden. Probleem: ik moet ze doornemen. Dus ik ga een bestand uitvoeren door mechanisch gelast. Hartelijk dank
Hallo; Ik vraag me af welke software uw lasertechnicus gebruikt... Tenzij je lichamen zijn versmolten, zou het geen problemen moeten hebben om ze af te breken. Aan de kant van MycadTools kunt u een stroomschema opnemen met "Cutting Optimization", maar dat zal in uw geval niet zo nuttig zijn.
Het is mogelijk om het gat te maken met de functie in het plaatwerk tabblad. Vervolgens neem je alle lichamen op (er kan een macro zijn die dit in auto doet). Je weet maar nooit