Ik teken een co-voyeur en de lengte is variabel. Hiervoor heb ik mijn twee subs aan elke kant die ongewijzigd zijn en in het midden voeg ik verschillende subsets chassis toe of verwijder ze, afhankelijk van de lengte die ik wil.
Als ik de afstandswaarde van een contreatise probeer aan te geven, is het om een van de deelverzamelingen op de afstand van de andere te plaatsen voor de totale lengte.
Als ik het aantal lineaire herhalingen probeer te veranderen, is het om de lege ruimte tussen de twee uiteinden op te vullen met behulp van chassis
Als ik onderdelen probeer te verwijderen, is dat omdat ik meerdere chassis van verschillende afmetingen heb en ik ze niet allemaal wil gebruiken.
Wat ik in gedachten heb is een basisassemblage waarbij ik al mijn basissubassemblages tegelijk aanwezig heb en al mijn afstandsbeperkingen op 0 heb gezet en mijn lineaire herhaling op 1 en via de Excel-sheet verwijder ik de componenten die ik meer wil, posities van de anderen en hun aantal
In de hoop dat ik duidelijk was
Op dit moment is mijn kennis van SW beperkt tot het eenvoudig tekenen van onderdelen, maar ik ben klaar om te leren. In het verleden had ik al families van onderdelen gebruikt, maar het leek mij dat het beperkt was tot het onderdeel en niet tot de montage precies.
Kan iemand mij vertellen wat de opdracht is om een onderdeel uit de assemblage te verwijderen uit de excel-sheet en indien mogelijk uit de onderdeelfamilie.