Het is alweer een tijdje geleden dat ik op het forum ben geweest, ik heb geprofiteerd van de zomer en ik ben al een paar weken bezig met een nieuwe baan in plaatwerk. Ik werk bij Sotis als tekenaar (als iemand het weet): ik herwerk ongevouwen tekeningen om ze naar lasersnijden te sturen.
Ik moet de uitgevouwen versie van een luchtreiniger doen, alleen kan ik nergens een plan vinden dat me zou kunnen behoeden voor het doorbrengen van de dag met het nemen van heuvels. Ik heb op het net gezocht, maar ik kan mijn model niet vinden...
Heeft iemand enig idee waar ik plannen voor deze machine kan vinden? (Ik denk aan iemand die in het veld gaat werken?)
Bedankt voor al je antwoorden die me zouden kunnen helpen;)
De makkelijkste manier is om het aan de leverancier te vragen, maar die geven niet altijd hun 3D...
Edit: in feite op hun website hebben ze het over beschikbare 3D:
https://archportal.steris.com/
Het enige wat je hoeft te doen is je te registreren:
Uw vraagbaak voor de planning van STERIS apparatuur Leden van de STERIS Site Planning Community profiteren van toegang tot uitgebreide handleidingen en gedetailleerde technische informatie, inclusief de mogelijkheid om te bekijken, te downloaden en af te drukken
Aan de andere kant heb ik al de fout gemaakt om te vertrouwen op de afmetingen van een model dat is gedownload van de website van een fabrikant... Maar wees voorzichtig!
Ze hadden de machine geüpgraded en hadden alleen de functionele steunvlakken op de site bijgewerkt....