Płaszczyzna przez środek ciężkości

Witam Cię.

Obecnie pracuję nad wózkiem, który będzie w stanie pomieścić kilka sztuk, które po prostu zostaną zawieszone na haczyku, trochę jak narzędzia, które są zawieszone na wystawie sklepu dla majsterkowiczów, jeśli wyobrażasz sobie coś takiego jak ja....?

Więc pokazałem środek ciężkości, ale chciałbym zrobić ujęcie przechodzące przez ten środek ciężkości i inny punkt na części, tak abym mógł następnie stworzyć ograniczenie, widzisz tabelę?

Jak więc stworzyć punkt związany ze środkiem ciężkości, lub jak stworzyć płaszczyznę przechodzącą przez środek ciężkości?

Mam nadzieję, że mój opis był wystarczająco jasny...

Do zobaczenia od razu.

Lucbirus (Lukbir)

Witam

Dzięki temu makro zobaczysz, że to siła siły.

Niech Moc będzie z wami.

swp-cdg.zip
1 polubienie

wow... Nie znam się na makro.....

Czy możesz mi wytłumaczyć, czy jest to zbyt skomplikowane z daleka?

ah znalazłem coś...

Kiedy klikam prawym przyciskiem myszy środek masy, daje mi możliwość utworzenia punktu odniesienia środka masy, co zrobiłem.

Więc kiedy stworzę dwa kolejne punkty, mogę zrobić plan. Jeśli umieszczę tę płaszczyznę pionowo w stosunku do haka, myślę, że mam pozycję, którą kawałek będzie miał, gdy zostanie zawieszony, prawda...?

1 polubienie

To proste

1- Rozpakuj plik

2-Otwórz część lub zespół

3- Wykonaj   outis/makro/ Wykonaj => przejdź do folderu  swg-cdg>application>macro i  przetestuj 2 makra.

Niech Moc będzie z wami.

1 polubienie

W kilku wersjach udało się stworzyć funkcję "środka masy", której można się trzymać.

Z panelu Właściwość Oceń/Masa (ikona ze skalą) znajduje się pole wyboru:

3 polubienia

@stefbeno.

Nie mam tego pola do zaznaczenia, mimo że jestem pod SW 2018. dziwaczny.

@OBIWAN

Pobrałem RTON Zip i rozpakowałem zgodnie z życzeniem.

z drugiej strony nie mogę znaleźć plików, które SW mógłby otworzyć... Widzę rozszerzenia *.swp ,.. Czym to otwierasz?