Mechanisch gelast buisplan

Hallo

Ik heb een mechanisch gelaste structuur van buizen gemaakt. Ik zou graag een gedetailleerd plan willen maken van elk van de buizen om het begrip van de verschillende uit te voeren bewerkingen (hoeksnijden, boren,...) te vereenvoudigen

Ik weet dat op Solidworks om uit een van de onderdelen van een mechanisch gelaste constructie te extraheren om een plan te maken, maar ik kan de methodologie niet meer vinden. Zou je me eraan kunnen herinneren?

Bij voorbaat dank

Hallo

Wanneer je linksboven je MEP doet, heb je een body geselecteerd en klik je erop, en dan kun je het deel kiezen dat je de MEP wilt doen

2 likes

Na het slepen van de body in de MEP ga je naar linksboven en selecteer je "body selectie" en dan kun je kiezen. Zie PJ

capture.png

Hallo

Is er een manier om de gedetailleerde plannen van elk profiel voor de snelheid te maken.

Als een normale kamer die we zouden hebben gemaakt met een uitzicht naar boven.

Hallo @ eurl.mcs |

In principe open je geen nieuw onderwerp en vermijd je het gebruik van een onderwerp dat al gesloten is.

Wachten op de antwoorden ;-)

Vriendelijke groeten

1 like

sorry dat ik niets slechts bedoelde, en want het was in continuïteit!:(

@ @ eurl.mcs |

Het is niet erg :-) Welkom!

Maar als het onderwerp is opgelost, hebben we de neiging om er niet meer naar te kijken en daardoor heb je minder antwoord :-)

Groeten :-)

1 like