Ik wil graag de registratie van meerdere assemblages met verschillende configuraties in een JPEG-formaat plannen (het doel is om foto's van elk product te hebben zonder op te slaan in JPEG-formaat). Het is me gelukt, maar alleen op de actieve configuratie van een enkele assemblage en ik kan geen enkele parameter vinden om alle configuraties op te slaan.
Ik zou ook graag willen dat de JPEG-bestandsnaam de configuratienaam ophaalt.
Om dit te doen, gebruik je ofwel een macro (als je vba of een andere mogelijke taal kent), of je gebruikt een exporttool zoals batchconverter (Visiatv-hulpprogramma) De hulpprogramma's van Visiativ Mycadtools zijn betaald, maar kunnen gratis worden geprobeerd (1 maand denk ik) En laat veel dingen toe zonder dat je een macro hoeft te ontwikkelen:
En voor batchconverter hulp:
Of heb een beetje geluk en vind een macro die het werk al doet.
Dank u voor uw antwoord inderdaad, ik ken de vba taal helemaal niet. Ik ga informeren naar Mycadtool omdat ik de proefversie van 1 maand al heb gebruikt. En gezien de prijs per jaar zou het dom zijn om het zonder te doen.
PDM weet hoe het moet, je hoeft alleen maar een taak aan te maken waarmee je met een simpele rechtermuisklik in het gewenste formaat kunt exporteren. U kunt vervolgens de exportbestandsnaam toewijzen op basis van verschillende variabelen van de bestanden of basisfuncties van PDM (zoals configuratie). Voorbeeld hieronder voor een STEP-export