! PLATFORM IN ONDERHOUD - Vrijdag 07/10/22 tot zondag 09/10/22!

Hoi allemaal 

Ik deel u mee dat het platform in onderhoud zal zijn vanaf vrijdag 7 oktober 's ochtends tot zondag 9 oktober 2022 's avonds. Dit onderhoud heeft gevolgen voor het forum dat je een weekend lang niet meer kunt gebruiken: je kunt alleen de vragen en antwoorden lezen, maar je kunt ze niet aanmaken. U heeft nog steeds toegang tot de andere diensten van het platform (tutorials, nieuws, ondersteuning...) 

Zoals u zich kunt voorstellen, hebben deze wijzigingen betrekking op de nieuwe functies die we aanstaande donderdag zullen aankondigen op de myCAD-dag in Lyon :) 

Onze excuses voor het ongemak, maar we zijn verheugd om je deze aankomende releases te laten zien! 

Fijne dag allemaal, 

Coralie :)

4 likes

Hallo @Coralie je schreef op zondag 10 oktober, maar we zullen de verspreking hebben begrepen.

Ik kan niet wachten om deze nieuwe versie te zien!

1 like

Hallo @Sylk 

Bedankt voor de correctie!! Het is inderdaad zondag 9 oktober;)

2 likes

Hebben degenen die niet in staat zijn om de myCAD-dag in Lyon bij te wonen, recht op een rapport over de nieuwe functies of moeten ze deze zelf ontdekken?

1 like

Hallo @Sylk, 

Natuurlijk word je ook op de hoogte gehouden van de nieuwigheden als je niet op het evenement bent! 

Je zult de nieuwe functies op het platform niet kunnen missen;)

2 likes

Dank je wel @Coralie 

Ik vermoed dat we de nieuwe functies niet zullen kunnen missen (en hoop dat, want het zou synoniem zijn met belangrijke veranderingen), ik dacht eerder aan mogelijke minder voor de hand liggende subtiliteiten.