Ik geef toe dat voor 10 stuks doe-het-zelf het beste is! :)
Aan de andere kant is het misschien niet erg nauwkeurig? Nee? Je 2 piercings mogen niet coaxiaal zijn.
Tot slot kom ik als grap terug op mijn voorstel aan het begin, zou het niet beter zijn om deze machinaal bewerkte gaffel te maken en weer gelast terug te brengen op je plaatwerk? (te zien volgens de aanklachten en imtegrations!)
Het boren kan na het vouwen, ik heb de 3D naar een leverancier gestuurd, ik zal zien wat hij me antwoordt, want de meningen zijn erg verdeeld!
Hallo allemaal,
Waarom maak je de "oren" niet in verschillende stukken in oxidesnijden met penen?
Voor de montage wordt de positionering vergemakkelijkt door het gat en de pennen. Bovendien kan een as aan de gaten worden toegevoegd om de coaxialiteit te garanderen.
Als er meer precisie nodig is, kunnen we het boren na het lassen uitvoeren.
+1 rem rem.
Je kunt ook een grote delirium krijgen en ze in een laserbuis stoppen! Of niet!
Ja, het is zeker dat verschillende processen niet ontbreken.
Ik ging voor plaatwerk, maar ik zal zien wat de leverancier zegt
@ Tomalam
Dit is precies het type onderdeel dat met een stempelpers moet worden gemaakt
De 2 vouwen tegelijkertijd als je de toleranties van de zijkanten wilt minimaliseren
met geschikt gereedschap Fab Maison
de matrijs die het onderdeel in de behuizing houdt (vlak plaatwerkoppervlak)
de toonhoogte die de 2 vouwen tegelijkertijd creëert
en PAS OP vingers................... ;-))
@+ ;-))
Nou, nadat mijn leverancier terugkwam, vertelde hij me dat het mogelijk was, maar met een grote controle... (speciaal gereedschap)
Dus ik ga terugvallen op een machinaal bewerkt onderdeel en dan een plaatwerk lassen voor de rest van het onderdeel.
Dank u voor uw antwoorden
En het ene lipje gebogen en het andere toegevoegd door pengat + lassen?
Sorry Frédéric, ik ga mijn Monk doen, maar het zal er niet symmetrisch uitzien^^
En de oplossing die door @remrem wordt genoemd:
Dicht de plug af in het gat.
Jarenlang heb ik dit soort stukken gemaakt (op grotere afmetingen), het is koninklijk! (aan te passen aan uw behoeften!)
stuk2.stap
Geen probleem "Monnik", stel ik gewoon voor.
Weg gaat voor pengat
PS: Sorry Benoit, maar je hebt genoeg punten, maar remrem kan je bedanken voor het aandringen! ;)
We zijn het volledig eens @tomalam, het idee is om te @remrem, ik heb alleen geïllustreerd. Ik was deze techniek vergeten na een jaar zonder hem te hebben gebruikt!
Pas op voor de parallelliteit van de 2 draaitafels! Het kan snel gaan, als je een bord achter kunt zetten om de U te sluiten zal het des te beter zijn!
Ok voor de oplossing van Remrem, aan de andere kant, zou ik het tegenovergestelde hebben gedaan.
De 2 vleugels die rusten op de vlakte van 26. Qua outfit zal het wel beter vallen denk ik.
Je moet de richting van de krachten zien, maar als het verticaal is, is het niet de las die het eerst werkt, maar het plaatwerk. Het beperkt de "dragende" lassen.
En als de inspanning zijdelings is, komt het op hetzelfde neer. Nee?
Het is voor een pedaal dat een mechanisme activeert, geen grote inspanning in zicht:
Ik bevestig mijn eerste voorstel:)
Goed gedaan Ben en Rem ;)
Tom, leuk de kamer =)