Meer toegang tot materialen

Hallo, ik heb hulp nodig, ik heb geen toegang meer tot mijn bibliotheek met materialen, maar al mijn paden zijn goed ????? HELP ME

sw.png

Hallo

Schuif de oranje balk, net onder de naam van je kamer in de boom, helemaal aan het einde van de creatieboom naar beneden en probeer het opnieuw;)

1 like

Afbeelding weergeven 

orange.jpg
1 like

Sorry dat het niet werkte. Altijd hetzelfde probleem

Hallo

Bizar... Sluit het bestand, femre SW en bewerk alles!

@+

Al gedaan, ik heb alles opnieuw opgestart, maar helemaal niets, help me alsjeblieft

En kunt u ons het betreffende bestand toesturen?

Het probleem zit niet alleen in één stuk, maar in al mijn onderdelen.

Hallo

Dit is een probleem dat hier al meerdere keren is genoemd, we moeten handelen op basis van registers: http://www.lynkoa.com/forum/3d/comment-recuperer-le-menu-deroulant-materiau-dans-l-arbre-featuremanager

3 likes

Heeft u een ander CAD-station dat is uitgerust met SW, zo ja, open dan een van uw onderdelen om te zien of de herstelbalk nog bovenaan staat.

Als je de pbs niet hebt, betekent dit dat deze afkomstig is van je SolidWorks-configuratie.

In dit geval moet u uw gebruikersprofiel "doden" en uw instellingen opnieuw injecteren. (in de hoop dat je een kopie van je opties hebt).

Als u hetzelfde probleem heeft op een ander CAD-station, komt dit door het onderdeel of de onderdelen

Zet in dat geval een van je coins voor ons op Lynkoa.

@V.DANJOU, ik zag je +1, is je probleem opgelost?