julher
25 juli 2015 om 19:39
1
Hallo op het forum.
Onlangs wilde ik de SP4.0-update van SW2015 installeren (ik zat op SP3.0)
Kan niet worden bijgewerkt.
Vandaag heb ik SW netjes verwijderd, met het register.
Ik heb de volledige versie gedownload in SP4.0..................
Het is niet meer mogelijk om SW te installeren, x berichten " SW heeft een probleem ondervonden en moet sluiten "
Zelfs van de CD met cla SP0 werkt het niet meer....
De eerste keer dat ik dit heb, redenen en oplossingen?????
Dank u allen
Jul
coyote
27 juli 2015 om 14:46
2
Hallo
Gebruik je Windows 8.1?
Als dit het geval is, is een van de nieuwste KB's van Windows Update een probleem, dus u moet het volgende doen:
SOLIDWORKS verwijderen Verwijder KB3072630 Opnieuw opstarten Installeer SOLIDWORKS opnieuw @+
remrem
27 juli 2015 om 14:47
3
Hallo
Voordat we kunnen hopen u een oplossing te bieden. U zult ons meer informatie moeten geven...
Vooral exacte foutcodes of screenshots, wat is uw methode om het register van alle sporen van SW "netjes te verwijderen"? Heb je er al aan gedacht om ook bestanden met gebruikersinstellingen te verwijderen?
Tot ziens.
julher
27 juli 2015 om 19:32
4
Goedenavond allemaal.
Dank u voor uw antwoorden.
Ik zit op W7 64 bits.
Het is een installatie op een enkele machine (geen netwerk).
Mappen verwijderen in HKEY-CURRENT-USER/SOFTWARE en HKEY-LOCAL-MACHINE/SOFTWARE
Ik ben momenteel niet op de machine, ik ga mijn foutmeldingen bekijken (SW heeft een probleem ondervonden en moet worden gesloten "
Een +
bart
28 juli 2015 om 06:07
5
Had je een CCleaner om het op te ruimen?
gerald
28 juli 2015 om 08:55
6
Hallo
Ik kwam hetzelfde probleem tegen en om het op te lossen, moest ik de solidworks 2014 SP4 op een DL-dvd branden omdat deze niet accepteerde om te installeren vanaf een harde schijfsleuf.
Er moet een blokkade zijn in de sp4 over dit onderwerp.
bart
28 juli 2015 om 08:58
7
Oh ja, ik ben dom.
Voor de 2014 was er ook een installatiefout. Je hoefde niet via de klassieke manager te gaan
U moet op de .exe klikken die zich direct in de downloadmap van Solidworks 2014 bevindt
Misschien is het voor de 2015 hetzelfde....
bart
28 juli 2015 om 09:02
8
Je moet naar c:/Gebruikers/X gebruikers/Mijn documenten/Solidworks Downloads gaan
En daar kies je de solidworks-versie om te installeren (in jouw geval de 2015 sp4)
Vervolgens klik je in de sldim map op het incone sldim.exe
remrem
28 juli 2015 om 12:11
9
@Bart:
Ik heb alle Service Packs van 2015 geïnstalleerd zonder het probleem van de installateur tegen te komen.
Hoe dan ook, we kennen de foutmelding in kwestie niet...
julher
1 augustus 2015 om 12:25
10
Hoi allemaal.
Mijn excuses.
Hier zijn foto's berichten:
capture.png