Gewicht stuk

Hallo 

Wat is de procedure op solidworks om het materiaal voor zo'n getrokken onderdeel te kiezen en vervolgens het gewicht te schatten?

Bedankt

Hallo

Klik met de rechtermuisknop op de onderdeelnaam in de ontwerpboom en vervolgens op Materialen -> Materiaal bewerken.

Er gaat een raam open en je hoeft alleen maar het gewenste materiaal te kiezen:)

Valideer met "Toepassen" en het is goed.

Zie bijgevoegd bestand.

capture.jpg
1 like

Hoi @ shayouni

Als je een materiaal via de materialenbibliotheek op je kamer  aanbrengt

Het logboek kan het gewicht van uw onderdeel of assemblage berekenen

Tab/ Evalueer /Sensor /Ground eigenschap

Je zult je gewicht en je zwaartepunt hebben

@+ ;-)

1 like

Is het een bug of is mijn antwoord verdwenen???

@Jose-accessa, ik heb al dit soort gevallen gehad waarbij mijn antwoord ook was verdwenen! :-(

1 like

Het moet een bug zijn, het aantal reacties geeft er één meer dan wat leesbaar is.

S.B

@Jose,

Als je toegang hebt tot de Android- of Apple-app, zie je deze mogelijk. Het is me al overkomen bij een antwoord waar mijn antwoord op de site zichtbaar was en het beste antwoord en op de applicatie was het het antwoord van @Lucas dat zichtbaar was en het beste antwoord, het mijne verscheen niet!

Er is een bericht over dit onderwerp: http://www.lynkoa.com/groupes/publications/bug

1 like

@ Jose

Ja, je antwoord is verdwenen, goed

en + ik zet je + 1 op je antwoord

Je zou het in je punten moeten vinden

Het is mij ook een paar keer  overkomen, zoals @ jmsavoyat zegt

Zul je het begrijpen?. ;-(

@+ ;-)

Ja, het is hetzelfde, mijn antwoord werd aangewezen als het beste, maar het verdween :/

Een kort bericht in deze link kan http://www.lynkoa.com/groupes/publications/bug in staat stellen het probleem definitief te identificeren!

@gt22: Ja ja, ik zag de +1 en de punten zijn er, dank je;)

@benoit: Ik heb een berichtje geplaatst, we zien wel wat er gaat gebeuren!

@Jose, er is geen twijfel over mogelijk: @Clementine een oogje in het zeil houden. Door de meldingen van het probleem te vermenigvuldigen, zal ze kunnen vaststellen waar dit ongemak vandaan komt.

Blijkbaar gaat het om geïsoleerde gevallen. Ik zou het fenomeen moeten kunnen reproduceren om de bug te vinden.

Ik stuurde een bericht naar de auteur van de vraag om erachter te komen via welk medium hij zijn vraag had gesteld (mobiel of web) en uit welk medium hij zijn beste antwoord had gekozen.

Wat betreft het antwoord dat is verdwenen, het is gepost van het web @jose-accessa?

@Clémentine: Ja, van het web.

Hallo vrienden 

Ik stelde mijn vraag om een antwoord te krijgen, maar niet om de PBM's van verdwenen antwoorden te bespreken.

Bedankt voor uw begrip

Hallo

@shayouni je je antwoord hebt gekregen omdat je het in het beste antwoord hebt gezet, waarom dan zo'n reactie??

@+