Verlopen LYNKOA-punten?

Hallo, ik wilde gewoon meer informatie hebben, in mijn lynkoa-punten heb ik sinds 01/01/17 gezien dat ik meer dan 600 punten heb verloren, de oorzaak van verlopen tijden...

Kan iemand mij meer vertellen?

Vriendelijke groeten.

4 likes

Ja, er zijn vervaldata voor de punten, ik denk dat je in de algemene voorwaarden moet kijken

http://www.lynkoa.com/cgu

6 likes

Zie dit fragment:

"Punten worden verworven in perioden van 4 maanden:

• Januari t/m april
  • Mei t/m augustus
  • September tot december

Punten die tijdens een van deze periodes worden verdiend, kunnen worden gebruikt in de cadeauwinkel voor de volgende 2 periodes.

Er zijn 3 data in het jaar waarop je punten verliest als je ze niet in de cadeauwinkel hebt uitgegeven:

- 1 januari: 
Op 1 januari verlies je alle punten die je tussen januari en april van het voorgaande jaar hebt verzameld
Voorbeeld: Ik heb 2.000 punten verdiend tussen 1 januari 2014 en 31 april 2014, als ik ze niet gebruik, gaan ze verloren op 1 januari 2015

- 1 mei: 
Op 1 mei verlies je alle punten die je tussen mei en augustus van het voorgaande jaar hebt verzameld
Voorbeeld: Ik heb 2.000 punten verdiend tussen 1 mei 2014 en 31 augustus 2014, als ik ze niet gebruik, gaan ze verloren op 1 mei 2015

- 1 september:
Op 1 september verlies je alle punten die je tussen september en december van het voorgaande jaar hebt verzameld
Voorbeeld: ik heb 2.000 punten verzameld tussen 1 september 2014 en 31 december 2014, als ik ze niet gebruik, gaan ze verloren op 1 september 2015.

4 likes

Ok bedankt voor je antwoorden ... Ik snap het... Maar hoe geef je je punten uit als je niet genoeg hebt .... Het is een beetje als de slang die zijn staart doodt ... zelfs heel walgelijk vind ik ... Het is ongeveer 2 jaar geleden dat ik me heb aangemeld ... Ik had er maar 1500 en een paar punten... Hoe wil je iets in de winkel kopen als ze je die niet laten hebben... Je moet zelfs een helebest aantal keren antwoorden om het minimum van 6000 punten te halen om iets te kunnen kopen...

het lijkt een beetje op het systeem van de bank en zijn AGIOS ... We werken om goed te maken wat de bank van ons steelt...

11 likes

Ja, het is om meer deel te nemen, maar ik ben het helemaal met je eens, het is echt niet gemakkelijk...

3 likes

Hallo, ik zit in dezelfde situatie, dus ik begrijp hoe je je voelt, maar vergeet niet dat voordat je een verkoperssite bent, het een forum is voor wederzijdse hulp!  Je moet niet verwachten dat je buitengewone prijzen wint, of anders, zoals je zei, dat is alles wat je hoeft te doen, maar het doel zou niet langer wederzijdse hulp zijn, maar puur meedogenloosheid. ( WEES VOORZICHTIG, DIT IS SLECHTS MIJN STANDPUNT :) )

Anders hoop ik dat je niet te lang teleurgesteld zult zijn, het zou zonde zijn om je niet meer op het forum te zien na deze opmerkingen...  

Vriendelijke groeten

6 likes

Hallo

Ik sluit me aan bij het @Fab-kamp , ik vind het verlies  van punten zo moeilijk te winnen echt walgelijk. Het is waar dat er regels zijn, maar ik wil u eraan herinneren dat we in 99 procent van de gevallen antwoorden op basis van onze werktijd. Ik kan mijn dagen niet op lynkoa doorbrengen om geen punten te verliezen, ik heb een baan en een werkgever die op mij vertrouwt. Alle gestolen punten zijn werktijd die ik aan mijn baas verschuldigd ben. Je moet meer posten om meer punten te krijgen , dus minder werken is mensen aanmoedigen om risico's te  nemen!  Begrijp me niet verkeerd met mijn toespraak, ik jaag niet op punten, maar ik werd zo lynkoa   verkocht met het principe van punten verdienen om naar de winkel te gaan. Voor mij 01/01/2017  -2000pts en om je eraan te herinneren dat één verbinding per dag = 1 ptn een goed antwoord = 40 ptn.

10 likes

Hallo

Ben het helemaal met je eens dat het bijna onmogelijk zal zijn om de punten te gebruiken omdat de punten te moeilijk te verkrijgen zijn, blijkbaar voordat de punten die werden toegekend op de stemmen omhoog, de verbindingen elke dag en de juiste antwoordpunten veel belangrijker waren. Ik weet vandaag niet hoe andere gebruikers het doen?!!

6 likes

De dagelijkse verbinding levert 5 punten op (vroeger 30)

Het zijn de groene vingers die 1 punt opleveren in plaats van 5 eerder

De medailles betalen nogal wat, maar je kunt ze maar één keer krijgen

5 likes

Ja en om de medailles te krijgen, moet je veel tijd besteden...

2 likes