Regellettertype op een plan (SW2012 / SW2014)

Hallo

Voor een duidelijke plattegrond van een kamer, een sterke lijn voor de kamergrens en een dunne lijn in een kamer, onder SW2012, moest je raakranden met lettertype plaatsen (klik met de rechtermuisknop op de weergave).

Bij SW2014 kan ik deze optie niet vinden, alle lijnen hebben dezelfde dikte.

Maar tussen SW2012 en SW2014 heb ik dezelfde lettertype-opties.

Hoe doe je dat?

Bedankt

SW2012SW2014

Hallo, weet je zeker dat je bij de opties de optie op het bijgevoegde bestand hebt aangevinkt? Vriendelijke groeten

capture.jpg

Hallo

In 2014 of 2015 heb ik nog steeds de optie.

Stom ding, maar heb je eraan gedacht om op de dubbele pijlen helemaal onderaan te klikken?

@+

2 likes

Coyote hallo, de pijlen onderaan tonen alleen "Menu aanpassen",  dus in dit geval is dat niet nodig.

Vriendelijke groeten

@gmarignier ik begrijp je antwoord niet!

Ik heb vaak het geval dat ik op de dubbele pijlen moet klikken om extra functies in mijn rechtsklikmenu te laten verschijnen.

Voorbeeld  :

1. eigenschap van het plan niet zichtbaar door simpelweg met de rechtermuisknop te klikken,
  2. Eenmaal zichtbaar klik op dubbele pijl

Bekijk 2 afbeeldingen

Ja, in sommige gevallen kunnen opties "verborgen" zijn, maar blijkbaar hebben we in dit geval een configuratie. Defect van de opties en in dit geval helpt het indrukken van de pijlen ons niet. (In dit geval heb ik gespecificeerd).

Vriendelijke groeten

Ik heb precies dezelfde opties tussen SW2012 en SW2014.

Maar ik heb niet hetzelfde menu (klik met de rechtermuisknop op een weergave) tussen SW2012 en SW2014.

Op SW2012 heb ik raakranden, maar niet op SW2014

In dit geval klik je onderaan de rechtermuisknop op de pijlen zoals gezegd door Coyote, je past het menu aan en vervolgens selecteer je de gewenste opties, waaronder "tangens edge".

Vriendelijke groeten

@drebelo, ik sta erop, maar zelfs als ik op de dubbele pijlen onderaan het rechtsklikmenu klik?

Dit wordt opgelost door de software te updaten.

Ik zat in SP0 en ik verhuis naar SP5

Dank u allen

Ok, dus het was gewoon een bug, goed als de verandering van SP het probleem oploste.

Vriendelijke groeten