HP EliteBook 2540p Notebook Batterij en Oplader Problemen

Hallo

Mijn vriendin heeft een HP-pc die het opladen van de batterij verknoeit, ik dacht dat het van de batterijlader kwam, want als je hem aansluit, licht er niets op (geen lampje naast de PAD en geen kleine witte stip onder de punt die je aansluit zodat hij oplaadt).

Gisteren gingen we er een halen bij SuperU, maar het is geen officiële oplader, het is een multifunctionele oplader (verkocht met verschillende tips voor verschillende soorten laptops), de man van de winkel probeert, het werkt, maar als hij bij ons aankomt, verknoeit hij het.

Je drukt op de knop om de computer op te starten, de 3 lampjes gaan aan en weer uit. Ik heb de batterij ongeveer 1u30-2 uur uit zijn computer verwijderd, en hij gaat normaal aan, en met de kleine batterij die er is, wordt hij uitgeschakeld.

Ik heb de multifunctionele oplader op mijn computer getest, mijn scherm knippert (alsof het oplaadt, dan meer oplaadt, enz. enz.), Ik denk dat de superU-oplader zee is **...
In vermogen is het slechts 5 Volt minder dan mijn oplader, dus het zou moeten passen.

Dus, ik vat het samen:

Multifunctionele oplader: de lampjes gaan branden, moet hij opladen? Maar het wordt kort daarna uitgeschakeld en soms bereikt het de Windows-desktops (niet vaak)

Officiële oplader: laadt helemaal niet op.

Als je de batterij een paar uur verwijdert, lijkt deze op te laden (2% batterij in 2 uur) 

Waar zou het vandaan kunnen komen?

Vals contact? Lege batterij?

Ze heeft haar computer nu 1 jaar. Besturingssysteem: Windows Vista.

Dank u voor uw hulp,
Fijne dag

Vriendelijke groeten 
Daarnaast heb ik een winkel gevonden om een laptopbatterij te kopen: 
www.portable-batteries.com/hp-elitebook-2540p.html 
Wil je me vertellen welke van de beste drums

Bij voorbaat dank

Hallo

Controleer of uw nieuwe oplader ten minste dezelfde stroomsterkte levert als de oude.

Anders is het mogelijk dat een batterij-element defect is geraakt. In dit geval is er geen andere oplossing dan deze te vervangen.

1 like

Hallo, het komt inderdaad voor dat wanneer een batterij defect raakt, de computer wordt kortgesloten, maar in theorie zou het verwijderen ervan het probleem oplossen...

Persoonlijke tip: neem contact op met HP support.

Cdt

1 like

Hallo.

"In vermogen is het slechts 5 volt minder dan mijn oplader, dus het zou moeten passen. "

Wat zijn de spanningen van elk. tussen je oplader, het oude, het nieuwe. Ik vind het moeilijk om je logica te volgen:

Als je batterij leeg is, maar deze lijkt na twee uur op UIT te starten.

Als je niet de juiste oplader gebruikt

Het verschil in spanning is een beetje gevaarlijk. voor PC

Een te lage stroom, uw pc start maar wanneer deze om te veel stroom vraagt, "stort de spanning          in"  en stopt de pc, gezien uw uitleg lijkt het er erg op.

"Houd de druk erin"

CHRTOF

2 likes

Als uw besturingssysteem Windaube Vista is, is de pc niet gloednieuw ;-(

+ een van de slechtste besturingssystemen, maar je verrast me

De batterij moet worden opgeladen wanneer u op het lichtnet is aangesloten

Het probleem met laptops is de voortijdige slijtage van de batterijen

als deze niet worden losgekoppeld wanneer de pc is aangesloten op het lichtnet

@+

1 like

bianfuxia222: In vermogen is het slechts 5 Volt minder dan mijn oplader, dus het zou moeten passen.

Uit ervaring, en vooral dure HP en DELL, als uw laptop 17,4 V of 14,4 V nodig heeft, moet u deze absoluut van dezelfde spanning voorzien. anders werkt niets naar behoren. (commerciële strategie om mensen te dwingen voedsel van hen te kopen, alleen 2 of 3 keer duurder.)

Qua intensiteit is het hetzelfde, maar je moet wel in de 10% blijven.

joel

2 likes

Zie deze links

http://www.ebay.co.uk/itm/New-Genuine-HP-EliteBook-2540p-2740p-SMART-AC-Adapter-Power-Charger-PSU-Dongle-/401265425122?hash=item5d6d487ae2

http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-HP-Compaq-NC2410-2510p-2530p-2540p-11-1V-62Wh-Battery-Working-5hr-/401194077692?hash=item5d6907cdfc

http://www.ebay.fr/itm/HP-Elitebook-2540p-Ordinateur-portable-Station-Daccueil-VU895AA-HSTNN-C14X-/400824707196

en al de rest

Zogenaamde originele onderdelen, dus functioneel en aangepast

voor een prijs die mij acceptabel lijkt

@+ ;-)