Mogelijkheid om aangepaste eigenschappen op te halen

Hallo

Ik ben iets te lang op zoek geweest naar de mogelijkheid om de eigenschappen van de lijst met gelaste onderdelen terug te halen en te gebruiken.

Ik slaagde erin om het te visualiseren, zoals Hoek1, Hoek2, richting van de hoek... Maar ik kan ze niet exporteren...

Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Guillaume

Hallo

Op welke SW-versie zit je?

Vriendelijke groeten

1 like

Ik werk aan SW 2020 SP1.0

Als bijlage heb ik een scherm van de genoemde woningen geplaatst, ik heb er een aantal die ik vind via mijn woningformulier en andere via de lijst properties.txt....

Maar degenen die me het meest interesseren

Cdlt

visu_propriete.png

Hallo

Als je een stuklijst van een onderdeel van een gelaste constructie maakt, dan klik je met de rechtermuisknop op de stuklijst en heb je deze opgeslagen als en daar zou je hem naar Excel moeten kunnen exporteren.

Wat mij interesseert is om de opgehaalde waarden te kunnen gebruiken zodat ik er formules of vergelijkingen mee kan toepassen.

Kunt u ons een voorbeeld geven van vergelijkingen die u graag zou willen hebben?

De lijn 'richting van de hoek' biedt 3 keuzes:

-identiek

-tegenover

- en de nul '-' in het geval van een rechte snede

Het idee is dat ik de waarde 'identiek' zou willen vervangen door '<... <" of "/.../", om aan te geven dat het parallelle sneden zijn en tegenover elkaar staan door "<>" of "><" voor de "tegenovergestelde" waarde.

En door een kolom in de nomenclatuur toe te voegen met een vergelijking werkt het niet?

Zie bijgevoegd voorbeeld dat ik had gemaakt voor het lasersnijden.

Ik heb getest met de vergelijkingen, het werkte niet, ik hoop dat het een syntaxisfout was. Ik ben het aan het testen en ik hou jullie op de hoogte:)

Alleen voor mijn cultuur, deze mogelijkheid niet hebben op de 2018-versie, van welke versie deze "richting van de hoek"?