Voor Draftsight-professionals

Hoi allemaal

Ik heb een eenvoudige maar zeer praktische vraag, indien opgelost, over Draftsight over de functie "Exporteren naar PDF".

Ik kan mijn foto niet kadreren. Heeft iemand dit probleem eerder gehad?

Wat ik nu aan het doen ben, gebruik ik PDFCreator, maar ik vind het niet geweldig... Het is een beetje een doe-het-zelf.

Bedankt en een fijne dag allemaal!

Hallo

We gebruiken ook PDFCreator, ik ga op zoek naar de export.

In feite hoef je alleen maar het juiste formaat te kiezen:

ISO A3 voor portret en ISO A3 Langwerpig voor landschap!

Edit: in feite is er het portret en het landschap voor de ISO A3 of de ISO A3 Langwerpig, ik weet niet wat het verschil is, want de afmetingen zijn hetzelfde.

Eigenlijk weet ik niet zeker of je het hebt over de oriëntatie of het afdrukvenster.

Ik had geen problemen, ik denk dat het komt omdat de instellingen in het afdrukvenster goed waren.

Dus voordat u naar PDF exporteert, moet u doen alsof u afdrukt en de instellingen correct aanpassen zodat uw voorbeeld groen wordt weergegeven.

Draftsight, maakt geen indruk op het huidige display?

Bedankt voor de antwoorden.

- Ik probeerde het in A3 altijd volledig ongebruikelijk.

- Nee, het exporteert het huidige venster niet (blijkbaar)

Zie mijn bijlage, de rechthoek vertegenwoordigt mijn plan (ik kan het niet communiceren...)

mise_en_page.png

Ik heb het met verschillende plannen geprobeerd en thuis werkt het, heb je de nieuwste versie van DraftSight?

Als je twijfelt, voer dan een update uit, het kost niets!

http://www.3ds.com/fr/produits-et-services/draftsight/telecharger-draftsight/

Anders wis je in je plan alles behalve de achtergrond van het plan dat we proberen!

Maar ik blijf ervan overtuigd dat het gebruik van PDFCreator een eenvoudige en effectieve oplossing is.

anders zijn in de lagenbeheerder alle lagen afdrukbaar, d.w.z. in de kolom "PRINT", heeft u het logo?

- Ik heb de nieuwste versie (ik heb afgelopen maandag mijn nieuwe pc geïnstalleerd).

- Alles verwijderen behalve het achtergrondplan, waarom? (werkt niet)

- Bedrukte laag: Ja.

Ik herinner je eraan dat mijn probleem de kadrering en het uitzoomen (uit) is dat ik krijg bij het exporteren van de PDF.

Ik heb net geprobeerd Exporteren naar pdf en zelfs als mijn plan niet gecentreerd is in mijn actieve venster, wordt het geschaald naar mijn A4- of A3-vel.

Doet het het op oude bestanden, nieuwe bestanden of beide, zo ja, heb je de mogelijkheid om een of een van je creaties naar me toe te sturen om thuis te proberen?

Is er niet een kleine entiteit verborgen in de rechterbenedenhoek?

Als je alles inzoomt, welk scherm krijg je dan?

1 like

Ik zei verwijder alles, behalve het achtergrondplan, zodat je het bestand hier kunt plaatsen dat we op onze werkstations proberen!

Is er niet een kleine entiteit verborgen in de rechterbenedenhoek?

Als je alles inzoomt, welk scherm krijg je dan?

Is er een manier om te selecteren wat we willen behouden en entiteiten buiten de selectie te verwijderen? Op die manier selecteer ik mijn omtrek, en ik verwijder alle buitenkant en ik weet zeker dat ik alleen mijn omtrek in de lay-out heb.

Nogmaals bedankt voor al je antwoorden!

Afgezien van in de lagen, zie ik niet anders.

In het exportvenster aan de rechterkant kun je selecteren welke lagen je wel of niet wilt exporteren.

Is er een manier om te selecteren wat we willen behouden en entiteiten buiten de selectie te verwijderen?

niet voor zover ik weet (maar ik gebruik het alleen in principe)

Aan de andere kant kun je relatief groot "uitzoomen" en grote selectievierkanten buiten je vliegtuig maken. Het moet een entiteit op afstand laten verschijnen, of op zijn minst selecteren (als deze bestaat) en u kunt deze verwijderen.

Hallo

Een selectie omkeren in DraftSight:

U moet de entiteiten selecteren die u wilt behouden en vervolgens door de SHIT-toets (of SHIFT) ingedrukt te houden, een rechthoek maken die alle entiteiten in de tekening omvat.

Dan blijft er nog de tegenovergestelde selectie over!