Solidworks 2020. Ik weet niet of er een probleem is of dat ik iets heb gemist, maar wat ik ook doe, ik kan geen raster/raster weergeven. Knoppen, opties, instellingen... Ik heb het gevoel dat ik met alles heb geknoeid, maar tevergeefs.
Is er een geheim om het tentoon te stellen of moet ik het zeker zonder doen?
Deze waarden worden gebruikt om het raster te definiëren dat op het document wordt weergegeven.
Voor 3D-documenten moet u "Raster weergeven" doen zoals uitgelegd door yannick.petit en normaal gesproken wordt het raster weergegeven bij het maken of bewerken van een schets.
3D-raster, inderdaad. Nu werkt de rasterknop in het weergavemenu correct... Dus het geheim was om het te activeren via het commando... Totaal absurd maar kort.
Nou, in feite is het niet opgelost. Het is duidelijk dat het raster slechts een functie is die ik niet zonder fouten kan verlaten... Ik heb nog nooit zo'n stom systeem van oriëntatiepunten gezien...
Tot zover het magnetisme, tot zover de verbetering van de productiviteit, ik zal doorgaan met het invoeren van de positie van mijn punten op het toetsenbord...
PS: Als een moderator de oplossing kan uitschakelen omdat het probleem onopgelost blijft, bedankt.