Waarom photoview 360 crasht tijdens het renderen op SLDW 2020

Hallo

Mijn probleem wordt uitgelegd in de titel. Wanneer ik mijn render uitvoer, crasht solidwokrs en wordt de render gesloten, maar niet solidworks.

Heeft u enig idee van mijn probleem? Een oplossing, een hypothese, ik ben er helemaal voor!

Bij voorbaat dank

Omdat ze het hebben vervangen door Visualize, is het misschien niet meer compatibel?

Omdat ze het hebben vervangen door Visualize, is het misschien niet langer compatibel?

Ik weet niet waarom Photoview crasht, maar aan de andere kant is het normaal dat SW niet crasht omdat SW en Photoview onafhankelijke programma's zijn. afhankelijk van de versie is Photoview eigenlijk MODO 901 en hoger.

Je moet volledige indicaties geven over je hardware in de hoop dat je geen grafische kaart hebt voor "gamer". 

Vriendelijke groeten

Hallo

Ik weet niet waarom Photoview crasht, maar aan de andere kant is het normaal dat SW niet crasht omdat SW en Photoview onafhankelijke programma's zijn. afhankelijk van de versie is Photoview eigenlijk MODO 901 en hoger.

Je moet volledige indicaties geven over je hardware in de hoop dat je geen grafische kaart hebt voor "gamer". 

Vriendelijke groeten

Hallo

Vriendelijke groeten

Is dit de eerste keer dat je met deze release op deze machine rendert?
Zo ja, wat is uw machineconfiguratie?
Zo nee, is het systematisch (kun je een berekening opnieuw starten op een weergave die al is gedaan?)?
Als dat het geval is, kijk dan naar updates, met name grafische stuurprogramma's.
Zo niet, dan is het jouw model dat het probleem is...

1 like

Hallo

Ter info: het is helemaal niet raar dat Photoview zichzelf volpropt, terwijl SW niet crasht: want in werkelijkheid zijn het twee heel verschillende programma's. Afhankelijk van de versie is Photoview eigenlijk een lichtere versie van de MODO 901-software en hoger.

Vriendelijke groeten

Dank u voor uw antwoorden,

Allereerst werkte photoview heel goed op mijn sldw uit 2019, en sinds de versie van 2020 is dit niet meer het geval.

Mijn configuratie: Intel core i7 quadcore 2.8ghz - 8G ram - CG: Nividia quadro M1200

Ik zal kijken of er een update van de stuurprogramma's van de grafische kaart is.

Ik heb getest op een van mijn andere pc's (configuratie: Intel core I7 3.4ghz - 16G ram - CG: GTX 960) en het is hetzelfde...

Wat ik niet begrijp, is dat zelfs als het twee afzonderlijke modules zijn, waarom het alleen crasht op het moment van renderen... Dat is mijn misverstand...

Hello@Thomas

Als je de 2020-versie hebt en bovendien, alsje in onderhoud bent, heb je recht op Visualize , wat eenvoudiger en vooral sneller is.

Voor het gebruik van Visualize is het dezelfde logica als Photoview, dus je zou niet misstaan ;-)

Vriendelijke groeten

@Geoffrey Ze zijn niet vervangen door visualiseren.
Visualize is een gratis add-on ALS u in onderhoud bent, maar ontoegankelijk als u niet in onderhoud bent (controle op een digitale sleutel en de Dassault-server). Ik had het maar ik heb het niet meer (SNIFFF)

Hallo

Je configuraties zijn een beetje licht.

Het hangt allemaal af van welke precisie van de bestandsuitvoer u wilt? Uw bestandstypen verwerkt? Van EPDM of niet?

Heb je getest met een kleinere definitie voor de behandeling?

CDLT