Waarom wordt de functie tikken niet gebruikt als ik een onderdeel maak en het in mijn bibliotheek opneem?

Ziezo, ik ben  mijn bibliotheek aan het maken en ik gebruik de functie Tikken, door deze te maken, selecteer ik mijn onderdeel dat ik een baas en het getapte gat maak.

Het wordt zowel weergegeven in de creatieboom die ik heb geselecteerd, maar bij het testen van mijn bibliotheek verschijnen de gaten niet!

Een blik op de Scheppingsboom zou daarbij helpen.

Bij bibliotheekfuncties (en hun schets) verschijnt een kleine L op het functiepictogram.

Als de L van de functie niet wordt weergegeven, betekent dit dat de functie geen deel uitmaakt van de bibliotheekfunctie.

NB: Afhankelijk van de versies van Solidworks kun je niet alles regelen op de tapfunctie (in V2014 kun je bijvoorbeeld de tapdiepte niet regelen. deze bug is normaal opgelost op de nieuwste versies)

1 like

Hallo

Kunt u een zeefdruk voor ons maken en/of ons uw stuk mailen zodat we een kijkje kunnen nemen?

Bedankt iedereen voor het antwoorden, L werd weergegeven, maar ik had mijn haak verkeerd geselecteerd.

Bedankt