Kunt u mij helpen bij het oplossen van mijn probleem met de "uitgevouwen" functie in plaatwerk?

Hoi allemaal

Als onderdeel van mijn werk was ik op zoek naar een oplossing voor de problemen met de uitgevouwen lengte op Solidworks 2019. Ik gebruik de parameter "Tabel met buiggebieden" en vervolgens het Excel-bestand "bend_calculation" om mijn plaatwerk te maken.
Ik heb de Excel-tabel "bend_calculation" gewijzigd door de formules aan te passen. Nadat ik had gespaard om mijn nieuwe formules te testen, wilde ik mijn plaatwerk uitvouwen. Het probleem is dat de uitgeklapte functie niet meer werkte . Ik krijg een foutmelding met de tekst 'Het tabelbestand met het buiggebied heeft een indeling die ongeldig is'.

Toen ik dit zag, besloot ik het Excel-bestand terug te plaatsen zoals voorheen.
Probleem, zelfs als u het bestand als origineel terugplaatst, werkt de uitgevouwen functie niet meer en wordt de foutmelding nog steeds weergegeven.

Bijgevoegd vindt u het bestand dat ik heb geprobeerd terug te zetten van het origineel

Ik heb de indruk dat solidworks de link tussen de functie en de excel tabel niet kan maken.
Weet jij hoe je dit kunt oplossen?

bend_calculation.xls

Bijgevoegd vindt u de foto van de foutmelding waar ik het over heb.

photo_probleme_solidworks.png

Hallo

Voor zover ik kan zien, heb je geen kreukels (basisvouwen ????), dus de uitvouwfunctie heeft geen kans om te werken.
Kun je "gebogen basisblad" openen zodat we kunnen zien wat erin zit en de schermafbeelding kunnen plaatsen.

Vriendelijke groeten

1 like

Hallo Zozo_mp,

Dank u voor uw antwoord. Het is me gelukt om het probleem op te lossen, ik gebruikte alleen de verkeerde instelling. Het was voldoende om de buigberekening te gebruiken en niet de buigvlaktabel.

Fijne dag voor jou.

Met vriendelijke groet,

1 like