Hoi allemaal
Ik heb vandaag een weergaveprobleem met wireframes. Er zijn overlappende elementen op verschillende plaatsen en ik zou graag de weergave voorrang willen geven aan sommige boven andere.
Een foto is beter dan lange toespraken: op de foto wil ik dat de groene zeshoek volledig zichtbaar is en dat de rode rechthoek er dus niet voor opvalt.
Ik probeerde te spelen met de dikte van de lijn, de kleur en de stijl. Ik heb ook geprobeerd de kinderen van de geometrische verzameling te herschikken om de zeshoek ervoor of erna te plaatsen, maar er verandert niets. Ik begrijp niet hoe CATIA de weergavevolgorde definieert .
Help alstublieft.
Bij voorbaat dank. :)
geometrie.png
Hallo, het is de laatste extractie die het overneemt. (herschikken heeft geen invloed) je moet ze opnieuw doen eindigend met de groene exagonne.

Hallo
Oké, dus geen manier om ze opnieuw te bestellen.
Is er geen andere oplossing die eenvoudiger is dan in de juiste volgorde opnieuw te moeten uitpakken? Het lijkt me te dom om alles opnieuw te moeten doen voor zo'n kleinigheid. Daarna maak ik de dingen waarschijnlijk te ingewikkeld, het is waarschijnlijk.
Hallo
Ga terug naar je EXTRAC-RED-extractie en deselecteer de gemeenschappelijke rand. (Als het past bij de behoefte).
Hallo
Om meer in detail te treden, maak ik scheidingslijnen voor plastic onderdelen. En ik traceer de verbindingen van alle elementen (pons, matrijs, riser wig, lade enz...) en dus overlappen ze elkaar noodzakelijkerwijs op sommige plaatsen. Maar ik zou graag willen dat de hoofdscheidingsregel (Punch/Die) degene is die als eerste wordt weergegeven.
Van wat ik heb gelezen, ben ik gedwongen om dit als laatste te doen. Het past niet bij mij. Maar goed, het is tenslotte maar een klein probleem, dus ik zal het oplossen, het is niet erg.
Dank u allemaal hetzelfde:)