Zoals de titel al aangeeft, heb ik een probleem met het weergeven van geprojecteerde rondingen... het is misschien allemaal stom, maar ik vind het niet ... de ronding is aanwezig als ik er met mijn muis overheen ga, maar onzichtbaar ... Dus dit is mijn eerste curve, het is oké ... maar als ik naar elke bocht moet zoeken naarmate ik vorderde... Het wordt ingewikkeld... ;) Heeft iemand een idee?
Bedankt voor je antwoord, maar ik heb net de volledige video gekregen, ik heb nog steeds 2 of 3 trucs geleerd, maar het beantwoordt mijn vraag uiteindelijk niet ... :/
Ik heb al geprojecteerde curves gemaakt, zelfs een Audi A5 lang geleden gemaakt, mijn probleem is simpelweg dat mijn curve niet verschijnt, ik word gedwongen om mijn muis te bewegen zoals op het bijgevoegde mnt-bestand, om het te vinden ...
Door met de rechtermuisknop op de schets te klikken en vervolgens op het oogpictogram (Weergeven) te klikken, blijft de schets grijs zichtbaar in de viewport.
Bewerken: Oeps! De vraag gaat over de curve, niet over de schets. De kleur van het "curve" icoontje lijkt aan te geven dat het inderdaad "getoond" wordt dus dit is waarschijnlijk niet de oplossing...
@sylk, in feite is het niet de schets die ik zoek, maar de ronding.
@acombier heb ik in mijn eerste bericht een bijgevoegd bestand geplaatst dat aantoont dat inderdaad de weergave van curven is geactiveerd, in een ander bericht voeg ik ook de curve toe die wordt weergegeven, maar alleen als ik hem kan vinden door er met mijn muis overheen te bewegen.
Zoals ik later al zei, heb ik getest door een nieuw leeg bestand te maken, het werkt, althans voor de test slaag ik erin om er een weer te geven.
Ik heb nog geen tijd gehad, aan iets anders besteed, maar ik ga testen door mijn bestand opnieuw te starten, mijn blauwdrukken te herpositioneren... enz.
Ik hoop alleen dat ik midden in het werk niet hetzelfde probleem heb...
Nou luister, het werkt... helft.... een bug in de SP2? Een bug in het display? Ik heb zelfs een goede config en in quadro P2000 met up-to-date drivers .... misschien terug te voeren op DASSAUT ... Sterker nog, als ik mijn schetsen verberg waarop ik mijn blauwdrukken heb, verschijnt op wonderbaarlijke wijze mijn geprojecteerde curve.
Goed.... Nou, ik heb een oplossing gevonden waarmee ik in ieder geval voorlopig mijn ronding kan zien,
(Ik had gemerkt in vergelijking met mijn vorige antwoord dat als ik mijn weergave draaide, ik de curve verloor ....)
Er is een soort conflict met de achtergronden, je merkt dat mijn curve alleen verschijnt op de delen van de blauwdrukken die ik transparant heb gemaakt op de velg en de band vanuit het zijaanzicht verdwijnt.... Zo is het altijd... Als het iemand kan helpen die hetzelfde probleem zou hebben ...
@Gt22, zelfs als je oplossing dit probleem niet oploste, bracht je video me 2 of 3 tips voor het ;) oppervlak.