Ik ondervind een weergaveprobleem wanneer ik subsets toevoeg in een assembly. Ongeacht de montage en de subassemblage, na het invoegen bevriest het werkgebied, het is onmogelijk om het terug te brengen en als ik ooit het raam verklein, eindig ik met mijn behang in het werkgebied. Solidworks is dan niet gecrasht, ik kan alle functies gebruiken en zelfs opslaan. Wanneer ik SW sluit, blijft het proces actief in de taakbeheerder, ik moet het forceren om te stoppen.
Ben je ooit dit soort problemen tegengekomen?
Ik heb het op 2 stations, met verschillende grafische kaarten (Firepro V7900 en Quadro M4000), alle stations op Win 7 64bit en de grafische kaart drivers up-to-date en gecertificeerd (ik heb ook andere drivers geprobeerd, maar nog steeds dezelfde bug). Ik heb het probleem al een zeer korte tijd, misschien heeft het te maken met een Windows-update?
Ik vergat te specificeren, ik heb ook geprobeerd de solidworks-installatie te repareren en het deed niets.
Merk ook op dat de stations relatief recent zijn, en een van de 2 heeft 32 giga ram met een xeon e5-2637 v3, de andere 12 giga ram en ook een xeon, maar een beetje ouder, dus ik denk niet dat het een hardwareprobleem is.
Naar mijn mening is het het buffergeheugen dat blokkeert
Te open voor dingen op de achtergrond
plus het lijkt erop dat je meerdere SW open op hetzelfde moment in je werkbalk aan de onderkant
1SW open + nog 2 pagina's open
Dus ja mogelijk dat het blokkeert via uw verzoek om grafische afspeelsnelheid
En als u op de SolidWorks-werkbalk klikt, hoe ziet het er dan uit in theorie en praktijk, u zou uw visual van uw assemblage moeten vinden, want dat is wat open lijkt te zijn
Helaas denk ik niet dat het een hardwareprobleem is, al mijn stuurprogramma's zijn up-to-date en mijn station is 1 maand oud... Ik maak regelmatig schoon met CCleaner.
Wat betreft de buffer en het aantal open vensters vind ik het ook niet want het doet het ook voor mij met slechts 2 subsets van elk ongeveer 10 delen. Zoals ik al zei, heb ik nog steeds 32 giga ram en ik ben verre van verzadigd en mijn grafische kaart is een M4000 met 8 giga in gddr5 ...
.PL ik het met je eens ben over het feit dat het een softwareconflict moet zijn, heb ik je advies opgevolgd, maar het werkte niet. Ik heb een test kunnen doen met een klant die qua station niet helemaal dezelfde configuraties heeft als wij, hetzelfde probleem... Ik vraag me af of het niet uit de bestanden kan komen, zo niet, maar het is vrij willekeurig...