Probleem met de weergave van Solidworks-detailweergave

Hallo

Onlangs heb ik een weergaveprobleem bij het maken van een tekening met detailaanzichten.

Mijn grafische kaart is een Quadro K2000 met de nieuwste Nvidia driver (HP Z240 tower, 512GB SSD, 16GB RAM + CG QUADRO K2000,. Ik heb dit zichtprobleem alleen als ik kleuren gebruik om bepaalde gezichten of gaten te onderscheiden.

Ik heb dit zelfde bestand geprobeerd met een andere pc en er is geen weergaveprobleem.

Bovendien doet dit probleem zich alleen voor op mijn pc, wanneer ik het plan ervan wil afdrukken, heb ik alle defecten die optreden bij het afdrukken, dus als iemand de oplossing of een idee heeft, bij voorbaat dank.

Ik voeg een voorbeeld toe om het probleem beter te begrijpen.

Vriendelijke groeten.

Benoit.

probleme_affichage_solidworks.jpg

Hallo

Wees voorzichtig, het hebben van de nieuwste driver betekent niet dat deze het meest geschikt is voor uw grafische kaart + SW.

Bijvoorbeeld, ik heb dezelfde grafische kaart als jij en ik loop met de 390,65 drivers (normaal gesproken , omdat onder Win 10 is uitgegroeid tot de hindernisbaan om het systeem info te krijgen in tegenstelling tot Win 7 ....maar dat is een ander verhaal :p)

Over het algemeen heb ik dit soort problemen als het gaat om geïmporteerd oppervlak, maar het is duidelijk niet jouw geval.

Vriendelijke groeten

1 like

Ik heb zojuist de oplossing voor mijn probleem gevonden, een optie in de algemene instellingen van solidworks was verkeerd afgesteld. Nu is alles in orde.

Het was de optie "magnetische beperking nabijheid" die op "MINUS" stond en ik heb meer op "MEER".

Vriendelijke groeten.

Vu is in Performance voor degenen die het niet kunnen vinden.

Pré-alignement de la contrainte magnétique:
Oriente un composant pour l'aligner avec la contrainte magnétique prédéfinie.
Lorsqu'elle est activée, la vitesse d'orientation est basée sur l'option de sensibilité SmartMate.  

Aan de andere kant, hoeveel is uw "SmartMate-gevoeligheid", misschien speelt het er net zo logisch op in.

Trouwens, ik zie nog steeds niet het verband met je probleem, maar als het werkt, des te beter:)

2 likes

Hallo

Mijn SmartMate-gevoeligheid is uitgeschakeld.

Vriendelijke groeten.