Probleem met connector van het bouttype

Hallo

Ik heb een geschroefde structuur met M14, maar als ik de simulatie uitvoer, krijg ik een bericht dat verschijnt en ik weet niet wat het is

Ik heb, lijkt mij gezien alle kenmerken van de bouten, maar nu ben ik aan het drogen.

Heeft iemand een idee

Bij voorbaat dank

doc1.docx

Hoi syltab,

Heeft u contacten tussen sets geplaatst, geen penetratie voor alle vlakken die uw boutconnectoren vastdraaien?

Mick

1 like

Hallo mcordero,

Ik heb de randen van de gaten geselecteerd waar de bouten komen, maar ik kon niet vinden waar de steunvlakken waren voor de schroefkop en het moervlak

doc2.docx

Nee, dat is niet wat ik bedoel.

Wanneer u een boutconnector maakt, draait u twee stukken vast, maar standaard gebruikt Simulation een globaal contact voor de vlakken van de vaste lichamen die elkaar raken.

Daar denk ik dat Simulatie je waarschuwt dat je geen contact hebt aangebracht tussen sets geen penetratie voor de twee vlakken die worden vastgedraaid door de boutconnector.

Mick

1 like

Ok, ik begreep het net,

Ik heb helemaal geen contact gemaakt, want tussen de buis die strak is en de U-vormige steun die hem ondersteunt en aandraait, heb ik aan elke kant van de vlakken een speling van 1 mm aangebracht

Ok, ik begrijp wat je hebt gedaan, maar ik heb het nog nooit zo gedaan, ik had liever de strakke montage gemodelleerd en contacten tussen sets toegevoegd, geen penetraties en mijn boutconnectoren om te voorkomen dat je gezichten worden gesoldeerd.

Je kunt misschien proberen om twee strakke platen te modelleren met een boutconnector en een contact tussen de set zonder penetratie en controleren of je dezelfde resultaten krijgt met hetzelfde model waarbij er een speling is tussen de platen en geen contacten tussen sets.

Mick

2 likes