Probleem met "voorbeeldvenster van componenten"

Hoi allemaal 

Ik heb een probleem met de functie van het voorbeeldvenster van de component: 

Wanneer ik een component selecteer en zoals gewoonlijk op het voorbeeldvenster klik, zie ik alleen de schermvullende voorvertoning van mijn component op het scherm. Met andere woorden, het raam van mijn assemblage aan de linkerkant is er niet meer. Ik heb gecontroleerd of het raam niet volledig aan de linkerkant is getrokken, ik heb ook geprobeerd verticaal, horizontaal te tegelen, niets helpt.

Ik ben op SOLIDWORKS 2016 PREMIUM 

Bijgevoegd zijn screenshots van het proces: 

1.jpg

Dit is wat er verschijnt. Normaal gesproken zou ik twee vensters moeten hebben en alleen het componentvenster.

2.jpg

Hallo

Ik denk dat je Solidworks al opnieuw hebt opgestart, evenals je station. Als het niet werkt, kunt u proberen een reparatie van de software uit te voeren, zoals uitgelegd ^uitgelegd in de bijgevoegde link:

http://help.solidworks.com/2013/French/SolidWorks/Install_Guide/t_repairing_installation.htm

-Klik in Windows 7 of hoger op Start > Configuratiescherm > programma's > programma's en onderdelen.                                                               -Selecteer de versie van SOLIDWORKS die u wilt repareren en klik op Modificeren                                                                                                                                                    - Klik op het scherm Welkom bij SOLIDWORKS Installation Manager op Repair Individual Installation (op deze computer).                                                        -Selecteer op het scherm Producten om te repareren het product dat gerepareerd moet worden.                                                                                                                                                                                                  -Zet de rest van de producten op het scherm uit.                                                                                                                                                                                                                                   -Klik op Repareren.

1 like