Probleem met vlakke achtergrond

Hoi allemaal

Ik heb een achtergrondplan gemaakt met een aangepaste cartridge, ik heb het opgeslagen  in mijn persoonlijke solidworks-map  die in de systeemoptie de nieuwe locatie aangeeft, maar als ik op zoek ga naar een nieuwe tekening, vind ik het in de verwarrende balk en in het voorbeeld en compleet met de  cartridge gevuld, maar als ik het goed doe, Op het scherm merkt hij dat hij zijn cartridge niet heeft? Iedereen heeft een idee, bedankt voor je antwoorden.

Marco

Hallo

Een screenshot en het delen van uw bestanden zou helpen om uw probleem beter te begrijpen.

Vriendelijke groeten

1 like

Hoi allemaal

Ik voeg 2 screenshots toe

Marco

capture_decran_11_li.jpg

en dan de 2e

Marco

capture_decran_12_li.jpg

Ik had gedacht aan het vinkje "toon de achtergrond", maar het is geactiveerd op je screenshot

Misschien heb je aan een verborgen laag gewerkt??

Het is moeilijk om je meer te helpen zonder het modelbestand.

Yannick

Ik voeg het betreffende bestand toe

a3_paysage-mala.slddrt

Er is niets in je achtergrond.

U moet uw tekensjabloon maken op basis van een tekening met uw bestaande cartridge.

1. Je verwijdert alle weergaven, de nutteloze annotaties....  
  2. De basiskaart bewerken
  3. Ik heb het titelblok en de outline op de achtergrond en  in een specifieke laag gezet
  4. Sla de basiskaart    op ;   > Basismapbestand opslaan
  5.  Opslaan als -> Drwdot (voor het model)

CDLT

2 likes

Kunt u een plan bij de cartridge  leveren?

Mogelijk hebt u het titelblok gemaakt zonder de basiskaart te bewerken. 

1 like

Goedenavond allemaal en bedankt voor jullie antwoorden

Het probleem kwam inderdaad  dat ik het achtergrondplan heb bewerkt en dat ik de cartouche en het achtergrondvlak dat als ondersteuning diende, heb verwijderd , zonder het achtergrondplan opnieuw te hebben bewerkt

Om mijn frame plus mijn cartridge te tekenen, wat een vergissing!

Marco

Hallo

Je had een bericht kunnen oplossen, van de mensen die je hebben geantwoord.

Cdlt

2 likes