Probleem met het tabblad Autocad-presentatie

Hallo

Is er een manier om te voorkomen dat de presentatietabbladen die de ongelukkige neiging hebben om de hele tijd te bewegen, wanneer u op het presentatietabblad 1 bent, u naar het presentatietabblad 2 gaat, bijvoorbeeld het presentatietabblad 1 naar de laatste positie, Achter presentatie 10 bijvoorbeeld. Ik ben op AUTODAD 2015. Ik voeg een afbeelding toe om te laten zien over welke tabbladen ik het heb.

Bij voorbaat dank.

sans_titre.png

Hallo

Over het algemeen komt het door een lange klik, je moet in de Windows-instellingen van de muis controleren of de klikvergrendeling is geactiveerd, je moet deze uitvinken. En misschien komt het ook door de snelheid van de dubbelklik...

3 likes

Hallo Christian,

Ik heb dit gedrag aan mijn kant niet opgemerkt, behalve door te slepen en neer te zetten met de muis!

De PL-track lijkt me plausibel, zeker als je op een laptop werkt met de TouchPad.

A+

Hallo

Ik had hetzelfde probleem in 2015 en het probleem is er nog steeds in de 2016-versie, het is echt vervelend...

Het ergste is dat het echt willekeurig is en als ik probeer de pb te reproduceren, kan ik het niet doen..!

RRRrrrrr!!

Nogmaals bedankt allemaal een probleem zonder oplossing Bedankt AutoCAD...

Ik heb hetzelfde probleem!! Het is onzin!

Ik ben een beetje laat, maar ik heb nog steeds een idee:

Komt er geen optie die ervoor zorgt dat tabbladen automatisch op naam worden gesorteerd?