Hallo
Ik heb een probleem met Photoview 360 (SW2015 SP4).
Wanneer ik een render start, wordt het Photoview-venster geopend en onmiddellijk gesloten.
Ik heb de SW-installatie gerepareerd, niets helpt.
Weet iemand van dit probleem?
Bedankt!
Hallo
Ik heb een probleem met Photoview 360 (SW2015 SP4).
Wanneer ik een render start, wordt het Photoview-venster geopend en onmiddellijk gesloten.
Ik heb de SW-installatie gerepareerd, niets helpt.
Weet iemand van dit probleem?
Bedankt!
Hallo
Controleer of de Microsoft KB-3072630 is geïnstalleerd vanuit Windows Update, zoals dit:
1. Om Windows Update te openen, klikt u op de Start knop . Typ in het zoekvak Update en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Windows Update.
2. Klik in het linkerdeelvenster op Updategeschiedenis bekijken.
Als dit het geval is, moet u het verwijderen door deze tutorial te volgen:
http://www.mycadblog.fr/problemes-solidworks-rencontres-apres-la-mise-a-jour-de-microsoft/
Als het niet werkt, kunt u de SolidWorks-instellingen resetten (die u later kunt herstellen) om te bepalen of het afkomstig is van de configuratie van het werkstation: http://www.lynkoa.com/tutos/3d/reinitialiser-les-parametres-solidworks
Misschien deze module apart opnieuw downloaden? Maar waar?
Bedankt.
Het wordt sterk aangeraden om te upgraden naar de nieuwste beschikbare versie, in uw geval SW2015 SP5, die ook veel bugs oplost.
Ik denk niet dat het mogelijk is om Photoview apart te downloaden. Het is inbegrepen in de SolidWorks-installatie.
Ik wacht op de SP5-update, maar deze is nog niet uit!
Hallo
In afwachting van de definitieve versie van de SP5 die over een paar weken beschikbaar is.
Hier is Service Pack 5 "Vroege zichtbaarheid" (een soort preview). Ik heb het vorige week zonder enig bijzonder probleem geïnstalleerd.
Probeer het en houd ons op de hoogte.
Tot ziens
Geweldig, ik had geen toegang tot dit EV-pakket. Ik test. Bedankt.
Om toegang te krijgen tot het EV Service Pack in de voorkeuren van uw accountprofiel op de SolidWorks-website. De vakjes aangevinkt zoals op de bijlage.
Er is ook een selectievakje om deel te nemen aan het SW Beta-programma...
Ja, ik had deze vakjes al aangevinkt...
Anders start de installatie van het SP5 EV-pakket niet. Het raam gaat open maar blijft leeg.... Ik ben echt niet gelakt!
Probeer uw pc opnieuw op te starten. Want blijkbaar heeft hij veel problemen...
Ik had het eerste antwoord van PL niet gezien, dus ik volgde de tutorial en ik repareer solidworks. We zullen later zien.
Anders heb ik veel problemen met mijn pc (die amper een jaar oud is...) en in dit geval kan opnieuw opstarten erg vervelend zijn....
Zelfs de reparatie werkt niet.... Het is pijnlijk.
Ik wacht.... de SP5!!
C-formaat:
:-/
Naar mijn mening zal de SP5 niets oplossen.
Als u geen nieuwe SW kunt installeren of SW kunt repareren, zal de SP5-installatie ook niet werken.
Heb je geprobeerd je persoonlijke instellingen te verwijderen? Een volledige verwijdering van SW?
Hallo
Ik had hetzelfde probleem een paar weken geleden. Het abonnement komt volgens mij voort uit het feit dat je "Hallo" (Apple-programma) hebt verwijderd. Dit programma wordt gebruikt om de link te leggen tussen soldiworks en modo (photoview engine). U kunt het niet opnieuw installeren met de reparatie of handmatig.
Ik moest sldwk volledig verwijderen en opnieuw installeren...
Succes
Hallo
Kunt u voor dit probleem controleren of de software met de naam: "Hallo" van Apple is geïnstalleerd.
Het is essentieel voor het gebruik van PhotoView 360
Als het niet meer is geïnstalleerd, vindt u het in de map: Prereq van de SolidWorks DVD.
Mick
Bedankt! Ik heb "Hallo" opnieuw geïnstalleerd dankzij de setup in de Prereq van DVD 1 en het werkt.
Dank u allen voor uw hulp.
Hallo
Ik heb hetzelfde probleem als jij, PhotoView360 opent en sluit zichzelf. Ik heb "hallo" van Apple opnieuw geïnstalleerd en solidworks opnieuw geïnstalleerd, maar niets helpt. Kan iemand mij verlichten?
PS: Ik ben op solidworks 2017