Probleem met Realview en het gebruik van de patch

Hello@tous

Verdomme!       Realview werkt thuis ook niet meer, ook al werkte het nog niet zo lang geleden, de schuld van Windows en SW.

Ik wilde de suggesties toepassen om de oplossing te @droger die door Solidworks wordt aanbevolen om de prestaties van grafische kaarten te optimaliseren: maar  hoe de .msi te laten draaien omdat Windows me bevriest.

Ik denk dat ik in de admin-modus moet gaan, maar ik weet niet meer hoe ik het moet doen, omdat ik dit een keer moet doen als alle bisschoppen zijn overleden.

Bovendien

1. Hoe de .MSI   te activeren zonder converters van de internetbron van piraterij te gebruiken
  2.  Hoe zit het met Windows Installer  (is het een gecertificeerd Windows-product crocq$soft)
  3.   Om administratieve afbeeldingen te maken vanaf de opdrachtregel, worden de .msi productcomponentbestanden op deze locaties op de SOLIDWORKS-media opgeslagen.
    Het probleem is dat ik niet het volledige pad van
     swwi\lang\engels\french.msi
  4. vooral waar is laten we zeggen de SWWI\ van de wortel C:         (Ik kan het niet vinden met die idioot van een bestandsbeheerder vindoze of ik die een idioot is zonder enige truc)

Vriendelijke groeten

PS: Ik ben momenteel niet in onderhoud dus geen toegang tot de hotline

Welkom @Zozo_mp 

Om de .MSI uit te voeren, moet u deze mogelijk deblokkeren door met de rechtermuisknop te klikken/ eigenschappen/ Deblokkeren

voor de rest begreep ik niet alles

Edit: tijdens het bladeren door de andere onderwerpen zag ik dat het de update van uw grafische stuurprogramma's.
Als een grafisch stuurprogramma waardeloos is, doe ik dat als volgt:
1- Ik download het juiste stuurprogramma van de officiële website van de fabrikant van grafische kaarten Nvidia of AMD
2- Ik download een hulpprogramma met de naam "Display Driver Unistaler" waarmee u de grafische stuurprogramma's correct kunt verwijderen (https://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html)
3- Ik zet de bestanden op het bureaublad en ik deblokkeer ze.
4- Ik ontrafel het internet van de pc (erg belangrijk, want anders installeert Windows bij het opnieuw opstarten van de pc automatisch een grafisch stuurprogramma dat uit ik weet niet waar)
5- Ik start "Display Driver Unistaler" in mijn hoofd, ik ken de opties en alle bazzar niet, maar de pc zal opnieuw opstarten in de veilige modus om het opschonen uit te voeren.
6- Ik installeer het juiste stuurprogramma dat ik op het bureaublad had gekopieerd opnieuw (omdat het in een resolutie van 800x600 een gedoe is om in de mappen te graven :-) )
7- Ik start opnieuw op en maak vervolgens opnieuw verbinding met internet,
 Ik hoop dat ik niets vergeten ben, want gelukkig heb ik de manip al lang niet meer gedaan,

debloquer.jpg

Hallo @Pierre S

Dank je wel Pierre
Het is niet zozeer de driver die me stoort omdat deze door Nvidia is geïnstalleerd, maar het is de .MSI van de SW-patch.

De patch past SW opnieuw aan de Windows-wijzigingen aan. Programmeurs schrijven op een bepaalde manier tot de dag dat de routine of andere aanroep naar Windows niet meer werkt. Alle computerwetenschappers ter wereld besteden hun tijd aan het compatibel maken van hun apps met die van anderen. ;-)

Vriendelijke groeten

Hallo @ allemaal en @ allemaal

Het probleem werd als volgt opgelost (ik maak van deze gelegenheid gebruik om de mensen te bedanken die me hebben geholpen ;-)        ) )

1) Het virtuele geheugen instellen door aan te geven dat er 2 keer zoveel fysiek RAM-geheugen is geïnstalleerd (bijvoorbeeld voor 16 GB RAM, waarde naar 32768 (16 * 2 * 1024)

2) De kaart verwijderen in apparaatbeheer door te vragen om het stuurprogramma te verwijderen

3) Het grafische stuurprogramma opschonen met behulp van de DDU-software      (reinigt alle cumulatieve stuurprogramma's plus de onnodige  van NVidia    (nutteloos voor SW)

4) Het NVIDIA R440 U4 grafische stuurprogramma opnieuw installeren --> www.nvidia.fr/download/ driverResults.aspx/155899/fr (voor versies ouder dan of gelijk aan SolidWorks 2020)       

5) Het maximale vermogen van de grafische kaart instellen op het voedingsniveau

6) Het installeren van het SW2019_GraphicsCards_Support pakket.msi       Je moet naar de Admin-modus gaan en deze ontgrendelen  
WAARSCHUWING: deze patch is alleen geldig voor de 2019-versie, laad de voucher bij Solidworks.   https://www.solidworks.com/fr/support/hardware-certification/

Vriendelijke groeten

1 like