Configuratie probleem

Hoi allemaal

Daar heb je het, ik heb een klein kwartje in een kamer als ik een configuratie maak en of een afgeleide configuratie.

Als ik een functie uitvoer, bijvoorbeeld boren, en het heeft gevolgen voor andere van mijn configuraties en ik kan niet begrijpen waarom...

Het zou alleen in de configuratie moeten blijven waar ik aan werk, toch?

Dank u voor uw hulp.

U kunt in de geavanceerde opties van de configuratie kiezen of de nieuwe functies moeten worden uitgeschakeld of niet.

Om toegang te krijgen, klikt u met de rechtermuisknop op de configuratie en kiest u Eigenschappen

3 likes

Hallo

Heeft u dit vakje aangevinkt in de eigenschappen van de weergavestatus?

Klik met de rechtermuisknop op het bovenstaande vak en eigenschappen.

http://help.solidworks.com/2016/french/solidworks/sldworks/hidd_new_add_config.htm

Geavanceerde opties

Met de volgende eigenschappen wordt gedefinieerd wat er gebeurt nadat u nieuwe items aan een andere  configuratie hebt toegevoegd en die configuratie opnieuw hebt ingeschakeld . De beschikbare opties zijn afhankelijk van het type document.

Functies verwijderen(Alleen onderdelen). Wanneer deze optie is ingeschakeld, worden nieuwe functies die aan andere configuraties zijn toegevoegd, in die configuratie verwijderd. Anders worden de nieuwe functies opgenomen (niet verwijderd) in deze configuratie.
1 like

Dank je wel MaD, ik denk dat dat klopt, bedankt voor je antwoorden;)

Fijne dag.

1 like