Ik wil de solidworks premium pdm (niet EPDM) inzetten in mijn bedrijf.
In een 1e keer wil ik het lokaal in handen krijgen, de gebruiksstrategieën creëren, enz... voordat u het op het netwerk lanceert en dus beschikbaar maakt voor vrienden.
Ik heb alle administratieve en professionele client componenten geïnstalleerd. Aan de andere kant kan ik geen verbinding maken met de archiefserver. Mijn firewall is uitgeschakeld (ik heb ook geprobeerd deze te activeren met de tcp/udp 3030 open), echt niet. De infodienst ziet geen probleem, dus ik sta er helemaal alleen voor...
Ja voor de naam, want het is mijn lokale post voor nu, ik heb zelfs geprobeerd het volledige domeinadres idem. Voor de poort heb ik deze in de firewall geopend en zelfs het netwerk losgekoppeld om interferentie van de proxy en netwerkfirewall te voorkomen, wat niet nodig zou moeten zijn.
Voor het ip-adres geen abonnement omdat ik lokaal ben.
Dit zal de volgende stap zijn , maar ik moet de installatie op een andere premium-versie starten. We zijn met z'n 2en om hem te hebben, maar ik wacht tot hij klaar is met wat hij moet doen voordat ik zijn station blokkeer.
Als je PDM PRofessionel hebt, betekent dit dat je bedrijf het heeft gekocht, want anders heb je met SolidWorks Pro en Premium "alleen" recht op PDM STANDARD.
Het lijkt erop dat mijn SQL server versie niet goed is (32 in plaats van 64bit). Ik heb een nieuwe versie geïnstalleerd en het hele ding lijkt te communiceren!