Probleem sldw pdm verbinding

Hoi allemaal

Ik wil de solidworks premium pdm (niet EPDM) inzetten in mijn bedrijf. 

In een 1e keer wil ik het lokaal in handen krijgen, de gebruiksstrategieën creëren, enz...  voordat u het op het netwerk lanceert en dus beschikbaar maakt voor vrienden.

Ik heb alle administratieve en professionele client componenten geïnstalleerd. Aan de andere kant kan ik geen verbinding maken met de archiefserver. Mijn firewall is uitgeschakeld (ik heb ook geprobeerd deze te activeren met de tcp/udp 3030 open), echt niet. De infodienst ziet geen probleem, dus ik sta er helemaal alleen voor...

Heeft iemand ooit dit probleem gehad?

Bedankt

connection_pdm.jpg

Hallo

Weet u zeker dat de service goed is gelanceerd op de PC55-EMI?

Is de poort en de naam van de machine goed?

Heeft u het IP-adres van PC55-EMI ? Kun je pingen  ?

1 like

Hoi PL

Ja, de service is actief. 

Ja voor de naam, want het is mijn lokale post voor nu, ik heb zelfs geprobeerd het volledige domeinadres idem. Voor de poort heb ik deze in de firewall geopend en zelfs het netwerk losgekoppeld om interferentie van de proxy en netwerkfirewall te voorkomen, wat niet nodig zou moeten zijn.

Voor het ip-adres geen abonnement omdat ik lokaal ben.

Bedankt

Roma

Probeer het dus eens met localhost in plaats van PC55-EMI!

En voor de goede orde, het lijkt mij dat PDM premium de nieuwe naam van EPDM is, toch?

1 like

Al geprobeerd...

Heb je het geprobeerd vanaf een andere pc?

Dit zal de volgende stap zijn , maar ik moet de installatie op een andere premium-versie starten. We zijn met z'n 2en om hem te hebben, maar ik wacht tot hij klaar is met wat hij moet doen voordat ik zijn station blokkeer.

Ik heb de solidworks premium versie dus met pdm professional. Het is meer gewoon zo. Met Solidworks Pro heb je de standaard PDM-versie.

Hallo

Let op: SolidWorks Pro en Premium integreren PDM STandard, die WorkGroup PDM zeker zal vervangen in SW 2018.

Pdm Professional, voorheen EPDM, is een licentie die als add-on moet worden aangeschaft.

@+

1 like

Het is ingewikkeld!!

@coyote

Ik heb echter de professional van pdm met mijn premie van solidworks (zie pj). Ik had de keuze uit standaard pdm omdat geïntegreerd in sldw pro.

sans_titre.jpg

Re

Als je PDM PRofessionel hebt, betekent dit dat je bedrijf het heeft gekocht, want anders heb je met SolidWorks Pro en Premium "alleen" recht op PDM STANDARD.

@+

Ad re,

Anders, om de eerste vraag te beantwoorden, heeft u de installatiehandleiding strikt gevolgd? 

https://files.solidworks.com/Supportfiles/PDMWorks_Ent_Installation/2016/French/Installation%20Guide.pdf

@+

Ik denk dat ik het gevonden heb!

Het lijkt erop dat mijn SQL server versie niet goed is (32 in plaats van 64bit). Ik heb een nieuwe versie geïnstalleerd en het hele ding lijkt te communiceren!

Bedankt allemaal voor jullie hulp!

1 like