Ik heb een probleem met deze beperking, ik zou graag een versnellingsbeperking willen maken zodat de tandwielen alleen draaien als de tandwielen elkaar niet raken.terwijl wanneer ik de beperking doe, de tandwielen niet draaien als de tanden elkaar kruisen.
Ik denk dat bij de versnellingsbeperking alleen rekening wordt gehouden met de oorspronkelijke diameter, dus als er op het moment van het instellen van de versnellingsbeperking de tanden waren die interfereerden, blijft dat zo.
Het is daarom noodzakelijk om de twee delen correct te positioneren zonder interferentie en pas daarna de versnellingsbeperking in te stellen
Om de twee tandwielen correct en zonder interferentie te installeren, moet u "Verplaats het onderdeel" in de modus "structurele dynamica" gebruiken om de rotatie te stoppen zodra er contact is!
Het is waar dat de link die je nam op een andere vraag specifiek is voor tandwielen, wat bewijst dat wanneer je kijkt, je vindt
De link die ik vandaag gaf, komt overeen met alle beperkingen die we niet denken te gebruiken, onder andere de beperking die hier wordt gesteld tandwielen die de vraag in alle opzichten voltooit
goed gezien de kunstenaar zijn er een aantal die volgen