Hallo
Als onderdeel van een professioneel project moet ik een wijziging aanbrengen aan een deel van een mal.
Dus het bedrijf stuurde me een opstapje om enkele matrijsonderdelen op massief werk aan te passen. Toen ik echter een extrusiefunctie aan het maken was, merkte ik dat de software me een probleem vertelde: de software was niet in staat geweest om een of meer entiteiten van de schets te compenseren.
Dus ik denk dat sommige punten zijn verschoven tijdens de conversie van het bestand. Ik kan het echter niet oplossen, zelfs niet met de diagnostische functie voor importeren.
Heb je een idee om me te helpen?
Hallo
Zou je dit bestand met de schets kunnen delen, zodat we er naar kunnen kijken. Op welke versie zit je?
1 like
Hier is mijn stukje, ik ben bezig met Soldwork 2017
partie_sup_2.sldprt
Oh verdomme, ik ben onder 2016.. Misschien kan een van de collega's er eens naar kijken als hij langskomt.
Ik heb het anders in stapsteek
Als u uw schets 20 wilt extruderen, hoeft u alleen maar het vinkje bij het samenvoegen van uw extrusie uit te schakelen en het zal werken
Je krijgt meerdere volumelichamen (hier 2) die je kunt combineren tot één met de FCTION-combine
Je eindigt met maar 1 lichaam en je kunt je W voortzetten.
Als ik begreep wat je wilt krijgen?
partie_sup_2.sldprt
2 likes