Weergaveprobleem bij het openen van een assemblage

Hoi allemaal

Ik heb een terugkerend weergaveprobleem bij het openen van mijn assemblages: sommige onderdelen verliezen hun uiterlijk en worden in paars weergegeven.

Je moet ze een voor een openen en ze de gewenste kleur geven... Ik geef aan dat ze het materiaal niet verliezen, alleen de kleur.

Heeft iemand ook last van dit probleem?

SW2016 SP5.0-versie, SW-gecertificeerd videostuurprogramma (dezelfde problemen, ongeacht het Nvidia-stuurprogramma.)

Bedankt.

Hallo

Ik heb hetzelfde probleem, het ligt in de handen van de ondersteuning omdat het onbegrijpelijk is.

Is het mogelijk om een screenshot te maken?

Van mijn kant heb ik het probleem verminderd door de weergavestatussen te verwijderen in vergelijking met de configuratie, maar het gebeurt altijd een beetje :/

Weergavestatussen hebben standaard het vinkje 'Config-gerelateerd'

misschien moet je graven "weergavestatus", proberen een nieuwe te maken, sommige te verwijderen, "Gekoppeld aan de configuratie" aan en uit te vinken

Maar ik wil een screenshot, om de "paarse" bug te zien

Hier is een screenshot:

Voorlopig heb ik in deze assemblage alleen de standaardconfiguratie, de standaard weergavestatus...

@Cyril, als je nieuws hebt van de ondersteuning waarin ik geïnteresseerd ben, heb ik geen onderhoudscontract meer.

Hallo 

Heeft u gecontroleerd of de onderdelen in de boom in de status "opgelost" zijn en dat in de display/View/Draft-kwaliteit LCS/LCA is uitgeschakeld zodat er geen speedpack draait?

Het is ook noodzakelijk om ervoor te zorgen dat er niet meer dan één weergavestatus is in elke aanstootgevende kamer

Slechts één weergavestatus in kamers die door de bug zijn getroffen.

Als u ze op opgelost instelt, kunt u het oorspronkelijke uiterlijk opnieuw weergeven, maar u moet dit elke keer dat u de assemblage opnieuw opent, opnieuw doen... Of doe het met deze lelijke kleur...

Voor lichtere componenten kunt u ze automatisch laden door dit vakje aan te vinken:

Schakel ook het openen van complexe assemblages in assemblage uit.

Het kan ook helpen...

sans_titre.jpg
1 like