Wanneer ik een onderdeel of samenstelling met PhotoView wil bekijken, gaat het phtoView venster niet open.
Ik heb het pictogram voor RealView graphics niet meer
Wanneer ik een onderdeel of samenstelling met PhotoView wil bekijken, gaat het phtoView venster niet open.
Ik heb het pictogram voor RealView graphics niet meer
Je hebt NIET of je hebt NIET MEER?
Een update van de grafische kaart is noodzakelijk, toch?
Wat is je grafische kaart? en welke versie van Solidworks?
Vink in het tabblad "Extra/Add-ons" het vakje fotoweergave aan in de kolom "start".
Start Solidworks opnieuw op of niet en voeg het tabblad "rendering tools" toe
GeForce 750M grafische kaart
SW 2014 Versie
update van het kaartstuurprogramma gedaan, het probleem is hetzelfde
Heb je geprobeerd wat @Bart zegt?
"Vink in het tabblad "Extra/Add-ons" het vakje photoview aan in de kolom "start".
Start Solidworks opnieuw op of niet en voeg het tabblad "rendering tools" toe"
dus om het zo te zeggen dat ik geen quadro-driver had op een machine met een FX-kaart
Dan is het beter om te controleren of alles gelanceerd is zoals Bart zegt; en installeerde de stuurprogramma's opnieuw nadat hij alles van de oude had verwijderd (wees voorzichtig, het is in het klein geschreven, links het selectievakje om alles op te schonen)
Het is zeker dat het een pb van een bestuurder is.
Wat ben je veranderd sinds dit probleem?
Verwijder de oude stuurprogramma's en laat alleen de nieuwe over. En de vouchers van voorkeur =)
Ik heb het antivirusprogramma van Orange geïnstalleerd, maar het werkte daarna altijd. Ik heb het dezelfde dag ook geïnstalleerd op mijn vaste lijn waar ik dit probleem niet heb.
één ding dat ik je vergat te vertellen, wanneer ik PhotoView start, reageert SolidWorks niet meer
Solidworks reageert niet of wacht op de lancering van de photoview module? Is het zo dat als de antivirale middelen worden gedeactiveerd, het werkt?
Na het deactiveren van het antivirusprogramma start Photoview slechts voor een zeer kort moment en wordt het gesloten, maar SW blijft normaal werken.
Is dit versie van sw? edit: Ik was snel overgestapt op de al genoemde versie.
omdat ik ongeveer 1 maand dezelfde bloeddruk heb gehad met SW13.
Het photoview-venster wordt geopend/gesloten. Maar daarna niets. Behalve sw dat is schaatsen.. uh doet alsof het echt werkt.
het is de SW 2014 SP.01 versie
Ik ben begonnen met een reparatie volgens de procedure die in de help wordt beschreven, het is volledig gedaan, maar het probleem is er nog steeds. Uit mijn observaties lijkt het erop dat het de link tussen SW en Photoview is die is verdwenen.
Wat is uw volledige configuratie?
Heb je geprobeerd alles netjes te verwijderen en opnieuw te installeren?
nee, want ik heb verschillende versies van SW op de pc en ik wil niet alles kapot maken.
Wees dus voorzichtig met de multiversie, want afhankelijk van de volgorde van installatie wordt een link gewijzigd, zelfs als u in aparte mappen installeert. Ik heb het hierover omdat ik op mijn werk 2013, 2014, 2015... en ik moest 2012 verwijderen omdat het problemen veroorzaakte
Ik denk niet dat het uit de multiversie komt, want het werkte een aantal maanden heel goed.
Ik denk niet dat het uit de multiversie komt, want het werkte een aantal maanden heel goed.
Bedankt aan iedereen die me heeft geholpen.
In feite heb ik de SW2014-versie verwijderd die me problemen bezorgde; en ik heb het opnieuw geïnstalleerd.
Ik kon niet achterhalen waar het probleem vandaan kwam.
Mijn vraag kan gesloten worden.