Hallo
Ik ben zo vrij om me bij u aan te sluiten omdat ik wat moeilijkheden ondervind, ik ben geen tekenaar van beroep, maar ik gebruik DraftSight momenteel veel voor de realisatie van projectplannen in DWG-formaat.
Mijn DraftSight-installatie haperde bij het opslaan van een bestand en toen was het voor mij onmogelijk om een bestand te openen, dus besloot ik DraftSight volledig opnieuw te installeren.
Dus ik heb de versie geïnstalleerd die momenteel op hun site beschikbaar is, namelijk de 2015-versie, maar sindsdien staan alle arceringen van mijn blokken op de voorgrond en verbergen daarom de verschillende tracers die er bovenop staan. Het lijkt erop dat ik het niet zeker weet, want als ik een blok bewerk en naar de achtergrond ga, verschijnt de arcering weer, maar als ik de bewerking van het blok sluit en op wijzigingen opslaan klik, gaat de arcering terug naar de voorgrond, dus het is onmogelijk om de tracers te zien ...
Ik had dit probleem niet met de vorige versie, maar ik weet niet meer welke versie het begin december vorig jaar heeft geïnstalleerd.
Bij voorbaat dank voor uw hulp.
Nog één laatste ding als ik mijn plan afdruk, geen probleem, de arceringen (en vullingen) verschijnen goed op de achtergrond.
Koevoet.