Probleem met de weergave van onderdeel en constructieas

Hallo

Dit is wat solidworks mij laat zien (zie pj) als ik mijn onderdeel open.

Heeft u een oplossing om de bouwschacht en vooral de massieve te vinden?

affichage.png

Auw, ik ben bang voor je!! Het lijkt alsof er niets te redden valt... Wat deed je net daarvoor als manip???

Cdt

3 likes

Ik had gisteren hetzelfde probleem op 2 stuks achter elkaar, iets wat ik niet eerder had en ik kon niets herstellen...

Ik denk dat het te wijten was aan een probleem tijdens het opnemen van SW.

Ik startte mijn werkplek opnieuw op, ontwierp de kamer opnieuw en daar werkte de opname normaal.

4 likes

Hallo

Is het een recent toneelstuk??? Als je automatische back-ups hebt ingeschakeld, kun je deze herstellen in de back-upmap, anders ben ik bang dat je helemaal opnieuw moet beginnen, zoals mijn collega's zeiden.

1 like

Ja, het is zijn sbadenis, ik denk dat het te maken had met de opname van het stuk op SW gemaakt via een assemblage... Kortom , het is me gelukt om het probleem op te lossen. 

Ik heb het stuk gewoon gekopieerd en op mijn bureau geplakt en toen ik het opende, werkte het perfect.

Dank u voor uw snelle antwoorden.

Cdt.

Ja, het is zijn sbadenis, ik denk dat het te maken had met de opname van het stuk op SW gemaakt via een assemblage... Kortom , het is me gelukt om het probleem op te lossen. 

Ik heb het stuk gewoon gekopieerd en op mijn bureau geplakt en toen ik het opende, werkte het perfect.

Dank u voor uw snelle antwoorden.

Cdt.