Probleem met Solid Works-weergave

Hallo, ik werk op de IT-afdeling van een bedrijf, er verschijnt een foutmelding wanneer de collega het bestand opent, het bestand heeft geen probleem omdat het op andere pc's wordt geopend en de pc-stuurprogramma's up-to-date zijn, maar het verandert niets. Iemand een oplossing?

Bedankt

a.jpg

EDIT: Ik heb de bijlage niet gezien...

een probleem met de versie van SW?

Hallo;
Aangezien het bestand in kwestie een assembly (*.sldasm) is en het geen problemen veroorzaakt op andere PC's, zou ik, als alle versies van Solidworks gelijkwaardig zijn, meer neigen naar een probleem van toegang tot de onderdelenbestanden waaruit het bestaat: staan ze in een andere map? Zijn het "Viruelles"
Bovendien is een assemblage van "800 Kb" echt niet veel voor dit soort documenten...
Vriendelijke groeten.

1 like

Bedankt voor je hulp, maar het is oké dat we hebben gevonden, we moesten de licentieserver opnieuw opstarten , aan de andere kant is het verrassend dat anderen zonder problemen toegang krijgen tot het bestand.

Bedankt voor je hulp, goedenavond.

Hallo;

Erratum!
Je hebt het niet over Solidworks maar over Edrawing? In dit geval is het meestal een versieprobleem.
Het gewraakte station heeft waarschijnlijk een versie van Edrawing die te recent is in vergelijking met de versie van de registratie van deze Assemblee.
Vriendelijke groeten

1 like