Hallo, ik heb een probleem met solidworks display als ik solidworks start, gaat alles goed, behalve als ik een onderdeel maak, alle menu's hebben display beug net als om assemblages te maken, ik heb al mijn stuurprogramma's bijgewerkt, ik gebruik Windows 10 64bit, dus compatibel, ik kan niet vinden wat ik moet doen als dit je al is overkomen, ik wil je mening.
Hallo
Het bijwerken van uw stuurprogramma's betekent niet dat u compatibel bent... het is beter om de SolidWorks-gecertificeerde stuurprogramma's in te stellen op basis van uw kaartmodel, en het zijn niet altijd noodzakelijkerwijs de nieuwste stuurprogramma's die van NVIDIA zijn uitgebracht als u onder Nvidia valt ... Wat is uw grafische kaart en uw versie van solidworks?
Ik heb een laptop met een geforce gtx1050. Ik zocht snel op de solidworks-site naar compatibele grafische kaarten, maar ik kon de gtx1050 niet vinden... Ik wil de 2018-versie of de 2019-versie gebruiken, maar in beide gevallen had ik hetzelfde probleem.
Als je een proc hebt met een schone kaart
Intel Type
selecteer deze kaart voor SW
@+
Ik heb net geprobeerd om "geïntegreerde grafische kaart" te kiezen in het nvidia-configuratiescherm en nog steeds hetzelfde, wanneer ik mijn muis over de menu's beweeg, worden ze blznc, dan zwart en verschijnen ze niet allemaal.
Hallo
Is het een optisch effect door het beeld (of mijn ogen) of is je Windows-taakbalk ook wazig?
Aan de andere kant, Windows 10 64-bits laptop en NVidia grafische kaart GTX1050 ja, maar welke processor, hoeveel RAM, enz ...?
Zou het in ieder geval niet een gamerlaptop zijn, want het lijkt mij dat deze grafische kaart daar oorspronkelijk voor gemaakt is?
Je hebt het probleem bij het maken van een onderdeel, maar is het een persoonlijk onderdeelmodel of het standaardmodel van SW?
Is het echt een studentenlicentie? (Ik kan niet zo goed zien op de foto, nog steeds de waas van mijn ogen)
Vriendelijke groeten
De Geforce is geen CAD-bord, dus zoals GT22 zegt, moet je het geïntegreerde Intel-bord gebruiken.
De onscherpte is alleen te wijten aan de kwaliteit van het beeld. Mijn processor is een AMD Ryzen 5 2500 U met Radeon Vega Mobile Gfx 2.00GHz. 8.00GB ram. De pc is oorspronkelijk niet ontworpen om te gamen, maar kan er wel voor worden gebruikt. Het is de studentenversie, ik moet verschillende stukken maken voor een project van papieren schetsen, dus ik denk een persoonlijk stuk... Maar de bug in de menuweergave voorkomt dat ik iets kan doen.
StefBeno, ik heb geprobeerd de geïntegreerde grafische optie te kiezen die is geselecteerd voor solidworks , maar het veranderde helemaal niets...
Vriendelijke groeten.