Probleem met weergave

Hoi allemaal

Vanmorgen heb ik een weergaveprobleem bij het laden van mijn assembly (zie bijgevoegde screenshot). Ik denk niet dat ik iets heb veranderd in de opties of in de boomstructuur. Ik ben SolidWorks 2017 SP5.

Een collega heeft mijn assemblage geladen en deze heeft hetzelfde weergaveprobleem.

Is dit ooit iemand overkomen?

Bedankt.

capture.jpg

Plaats uw bestand indien mogelijk

Het voelt alsof

dat via het uiterlijk uw deel transparant is naar: x /100

@+ ;-)

1 like

Hallo

Het overkomt mij ook van tijd tot tijd. Wanneer u met de rechtermuisknop op een onderdeel in de assemblage klikt, kunt u klikken op de transparantie wijzigen of iets dergelijks.

3 likes

Omdat mijn assemblage te groot was (3,5 GB), heb ik de propeller van mijn motor geïsoleerd om een opname te maken, maar mijn hele assemblage is hetzelfde.

Hier is een screenshot van de volledige montage

capture1.jpg

Probeer je assemblage in borstwering te openen

of klik met de rechtermuisknop om de opgeloste onderdelen in te stellen op verlicht

Je eindigt met een veer op je stukken

Zie dus alleen de skins en laad je onderdeel niet helemaal

Je zult minder herinneringen eten

En niets weerhoudt u ervan om een onderdeel in de oplossing te stoppen als u eraan moet werken

Nog een truc: als de onderdelen eenmaal goed zijn vastgeklemd, repareer je ze gewoon

Zo'n grote winst in mememorials

@+ ;-)

1 like

Net als ACCobra neig ik naar een per ongeluk ingestelde weergavestatus (zie het grijs-witte driehoekpictogram). Het enige wat je hoeft te doen is de verschillende niveaus van subsets te openen om te zien waar het gebeurt.

1 like

Hoi allemaal

Het probleem is opgelost, het was alleen het zwaartepunt dat het probleem vormde, door het te verwijderen werd alles weer normaal.

Dank u allen.

1 like