Hallo, ik heb een klein weergaveprobleem dat relatief vervelend is als het het hele scherm vult, zoals in de bijgevoegde schermafbeelding.
Dit kan mij willekeurig worden aangedaan (het is bijvoorbeeld wanneer ik stukken samenbeperk). Vanaf het moment dat ik de 3D draai ben ik genaaid, ik moet alles sluiten...
Ik ben op SW2018
Mijn apparatuur is SW-gecertificeerd en de chauffeurs zijn up-to-date.
Ik stem voor de GPU in afwachting van de rest van de informatie over de hardwareconfiguratie.
Want als de kaart gecertificeerd is, moet deze werken, dus het RAM-probleem is het vasthouden van de string: maar omdat we geen informatie hebben over de grootte van het bestand, kunnen we niets zeggen ;-)
Voor de rotatie heb je een 3D muis achtige 3D verbinding.
Als u uw ASM of uw deel post, kan ik u vertellen of het werkt op mijn computer.
Hallo, hetzelfde probleem ondervonden met een AMD WX 7100 onder Win10. De verandering van chauffeur (3 gecertificeerde beschikbaar) veranderde niets. Blijkbaar bekende bug bij AMD.
De oplossing: installeer SolidWorks opnieuw! Met het juiste stuurprogramma voor de grafische kaart geïnstalleerd.
bovendien lijken de DELL-tower+AMD-configuraties te zijn verdwenen uit solidworks (controleer stuurprogrammakaarten).
De updates losten niets op. Voordat ik een herinstallatie van Solidworks uitvoerde, heb ik OPENGL-ondersteuning ingeschakeld in de opties; dan een paar uur later gedeactiveerd (na verschillende SolidWorks-sluitingen en -openingen)... Dit lijkt het probleem (waarschijnlijk tijdelijk) te hebben opgelost, maar voorlopig geen grafische bugs meer in de afgelopen drie weken...