Hallo.
Probleem met het uiterlijk van het onderdeel. Het gekozen materiaal 5 Ik heb ook geprobeerd kleur) is niet van toepassing op het hele stuk, dat toch uit één stuk bestaat.
Waarvoor?
Bedankt
Hallo.
Probleem met het uiterlijk van het onderdeel. Het gekozen materiaal 5 Ik heb ook geprobeerd kleur) is niet van toepassing op het hele stuk, dat toch uit één stuk bestaat.
Waarvoor?
Bedankt
Hallo
Kunt u ons een zeefdruk sturen met zowel de creatieboom als het stuk.
Oeps... Foto vergeten.
Voor de creatieboom te lang en te ingewikkeld.
Ik koos voor CA plastic als mijn materiaal.
Om het uiterlijk toe te passen, moet u bovenaan op de naam van de kamer klikken en deze toepassen of met de linkermuisknop op de 1e functie klikken en CTRL en op de laatste om alles te selecteren en vervolgens het uiterlijk toe te passen.
Ik heb de 2 oplossingen geprobeerd. Het doet hetzelfde met mij op verschillende stukken.
Ik moet de vergeten gezichten selecteren en het uiterlijk opnieuw doen.
Welke versie gebruik je en kun je een getest bestand delen om te zien?
Dit wordt alleen gedaan op complexe onderdelen. En ik kan ze hier niet plaatsen.
Ik zit op 2014 Premium
Hallo
Heb je de schijn op de gezichten gezet?
Het is het gezichtsniveau dat de schijn bepaalt.
Via de verschijningsgeschiedenis waar je de toegepaste verschijningsvormen kunt zien.
Anders kunt u om te resetten met de rechtermuisknop op het volume van de kamer klikken en alle verschijningen verwijderen. U kunt dan het uiterlijk herstellen naar het volumeniveau.
Cdlt
Het kan helpen om een afbeelding van de toegepaste verschijningen te sturen.
Om uw probleem op te lossen.
Cdlt
Ik kan dit bestand hier niet plaatsen zodat iedereen het kan zien.
Dank u allen voor uw zeer waardevolle hulp.
Bekijk in de functiemanager
hoeveel lichamen en oppervlakken
als X oppervlakken zijn, is het noodzakelijk om de oppervlakken te naaien om een enkel oppervlak te verkrijgen
Voor dezelfde lichamen heb je maar één en slechts één lichaam nodig
Dan hoef je alleen maar het uiterlijk op het oppervlak te beheren
In theorie wordt het hele onderdeel in aanmerking genomen
@+
Ik heb geprobeerd de oppervlakken te naaien. Er zijn er een groot aantal.
Het resultaat is niet geweldig...