Montage Probleem

Wat gevaarlijk is, is het niet hebben van back-ups...

Virtuele assemblages opslaan. Klik met de rechtermuisknop en selecteer: opslaan als externe componenten.

Normaal gesproken moedigt een bericht je aan om het te doen als je subsets maakt en je "master" assembly opslaat.

Het is echt raar, ik heb nog nooit berichten gezien die me vertellen over virtuele componenten of me aanmoedigen om ze op te slaan...

Anders heb ik de taak gedaan om al mijn virtuele componenten op te slaan, ik hoop dat ik geen andere identieke problemen zal hebben...

Het enige wat ik hoef te doen is mijn originele assemblages na te maken door elk stuk één voor één te nemen... Joepie:p

Controleer de opties als u het dialoogvenster niet hebt overgeslagen om de virtuele componenten op te slaan.

Dit is het laatste onderwerp in Tool/Opties

Ik kreeg altijd een bericht bij het inchecken dat de assemblage virtuele componenten bevat en SW vraagt me wat ik ermee wil doen.

Anders, sorry, maar je zult je assemblages opnieuw moeten doen.

PS: Sorry voor de . ZAT, ik zag er slecht uit (ik had honger)

Geen zorgen voor de . ZA, honger wint het altijd van werk;)

Nou, ik denk dat ik al het werk nog een keer moet doen... Harf, het is echt jammer, ik had echt andere dingen te doen:(

Bedankt voor je antwoorden, ik zal super voorzichtig zijn tijdens mijn volgende opnames!!

Zoals aangegeven @Pascal, is er normaal gesproken een bericht (zie afbeelding, boven) en zoals ook aangeeft @Pascal is het waarschijnlijk dat het niet meer wordt weergegeven op uw computer (zie afbeelding hieronder). Vink deze optie opnieuw aan en deze zal opnieuw verschijnen.

Als u een back-up moet ophalen en alles is virtueel, moet u de back-up van de kopeenheid ophalen.

screenshot344.jpg