Database probleem

Hallo

Heeft iemand dit ooit gehad?

Fout bij het openen van de volgende database:

Maar niets erachter

Ik heb de bèta van 2014 5 dagen geleden verwijderd en dit probleem is er sinds gisteren..... Zou het mogelijk kunnen zijn dat dit verband houdt?

erreur_sldw.png

Hallo SEPM. Gerald,

Heeft u er bij de installatie van SW2014 op gelet dat u de database met boor- en toolboxondersteuning niet hebt bijgewerkt ?

Heeft u na dit probleem toegang tot hulp bij het boren?

Tot ziens...

1 like

de kans is groot dat je de SW2014 versie hebt geïnstalleerd en gedeïnstalleerd

Mogelijk hebt u uw databases bijgewerkt in Auto So Storage en Taal #

wat betekent dat hij op SW2013 zijn welpen niet meer vindt sinds

dat ze nu in de versie van 2014 zijn

Dat is mijn eerste gedachte

@+ ;-)

1 like

Hallo rmorel

Ja, maar ik heb mijn database niet aangeraakt, en ik heb zelfs een specifieke mapnaam gemaakt, zoals solidworks 2014 en niet solidworks (3), omdat bij elke versie die wordt geüpgraded

Maar je bevestigt mijn angst met deze opmerking

Probeer maar eens een bestand uit 2013 te openen met SW 2013 met boorondersteuning.

Als dit het geval is, krijgt u de melding "De database voor boorondersteuning / Toolbox is niet de verwachte versie: toekomstige versie".

zelfs als je zoiets niet krijgt

Het is dezelfde naam op dezelfde filosofie van werking

en dat hij de bestaande submappen in de auto vindt en deze bijwerkt

Je hebt veel geluk dat je in 2014 alles hebt omgebouwd :'-(,

zoals rmorel zegt, probeer de tools (een deel) terug te nemen die je hebt geopend om de SW 2014-versie  te proberen

je kunt het niet openen in SW 2013

@+ ;-)

1 like

@rmorel

Geen zorgen op een onderdeel uit 2013 en ik kan het boren met de assistent

aan de andere kant brengt het me dicht bij een set of iets dergelijks omdat dit bericht niet verschijnt in een andere map die ik al meer dan een maand niet heb geopend

het doet het alleen op de montage, als ik de onderdelen apart open geen zorgen

Gerald => bug creatie pro

wanneer heb je de SW 2014-versie verwijderd

Nadat u uw verwijdering hebt voltooid, sluit u alles

zet uw pc uit en weer aan

Misschien vindt hij zijn kleintjes

of neem uw pc terug op een later tijdstip waar SW 2014 niet was geïnstalleerd

@+ ;-)

Nog een stap, het zorgt ervoor dat ik de vraag die ik eerder stelde leuk vind en waar we de kleine software in solidworks/toolbox nemen om de eigenschappen te wijzigen

Ik heb het geprobeerd, maar ik ging een tandje hoger dan "het werkt niet"

err_base_de_don.png

@gt22

Het herstel heeft een Windows-herstelpunt?

GEEN "va deretro satanas" de laatste keer dat ik het deed, werkte niets meer en het eindigde in formaat c: 

Ik speel dat niet, ik ga op zoek naar iets anders, zelfs als dat betekent dat ik 2013 opnieuw moet installeren.

Hallo

Uw database is waarschijnlijk geconverteerd naar SW2014 toen u uw bestand opende. Dus ik denk dat het ingewikkeld zal zijn om terug te gaan en ik vrees dat we SW2014 opnieuw zullen moeten installeren om goed te werken aan dit bestand.

Thomas

Je zegt dat je de pro bent in het maken van bugs!

Kijk op deze link

http://forum.solidagora.com/erreur-bizarre-solidworks-t1284.html

geloof me, SolidWorks doet het alleen en zonder zorgen  ;-) ;-) ;-) ;-)

@+ ;-)

1 like

@gt22

Het herstel heeft een Windows-herstelpunt?

GEEN "va deretro satanas" de laatste keer dat ik het deed, werkte niets meer en het eindigde in formaat c: 

Ik speel dat niet, ik ga op zoek naar iets anders, zelfs als dat betekent dat ik 2013 opnieuw moet installeren.

Persoonlijk heb ik dit probleem nog nooit gehad via het Windaub herstelpunt

Ben je niet beperkt in opslagruimte?

@+ 

@ Tomalam

Ik heb alles verwijderd en ik kan in 2013 aan het bestand werken

Ik denk dat het dit verhaal is waar de montage me uit de onderdelen in de gereedschapskist haalt als het part ceer is

@gt22

Ik heb een speciale schijf van 2Tera bezet op 50% voor de restauratie, dus ik denk niet dat het een probleem is

Uiteraard heeft de foutmelding betrekking op de toegangsbasis die wordt gebruikt door de gereedschapskist en de boorassistent.

Ik denk dat uw installatie correct is uitgevoerd, anders zou het onmogelijk zijn om boringen uit te voeren, wat uiteraard niet het geval is.

Van wat ik begreep is het probleem opgelost sinds je solidworks opnieuw hebt geïnstalleerd, dus ik denk dat het een corruptie van de swbrowser.mdb of holewizardfavorite.mdb bestand was, na wat een van deze bestanden heeft beschadigd, is het moeilijk te zeggen.

1 like

Als je iets meer wilt weten over databases, vind je nog meer geavanceerde trainingen en tutorials over databases.

1 like