Ja, maar ik heb mijn database niet aangeraakt, en ik heb zelfs een specifieke mapnaam gemaakt, zoals solidworks 2014 en niet solidworks (3), omdat bij elke versie die wordt geüpgraded
Geen zorgen op een onderdeel uit 2013 en ik kan het boren met de assistent
aan de andere kant brengt het me dicht bij een set of iets dergelijks omdat dit bericht niet verschijnt in een andere map die ik al meer dan een maand niet heb geopend
Nog een stap, het zorgt ervoor dat ik de vraag die ik eerder stelde leuk vind en waar we de kleine software in solidworks/toolbox nemen om de eigenschappen te wijzigen
Ik heb het geprobeerd, maar ik ging een tandje hoger dan "het werkt niet"
Uw database is waarschijnlijk geconverteerd naar SW2014 toen u uw bestand opende. Dus ik denk dat het ingewikkeld zal zijn om terug te gaan en ik vrees dat we SW2014 opnieuw zullen moeten installeren om goed te werken aan dit bestand.
Uiteraard heeft de foutmelding betrekking op de toegangsbasis die wordt gebruikt door de gereedschapskist en de boorassistent.
Ik denk dat uw installatie correct is uitgevoerd, anders zou het onmogelijk zijn om boringen uit te voeren, wat uiteraard niet het geval is.
Van wat ik begreep is het probleem opgelost sinds je solidworks opnieuw hebt geïnstalleerd, dus ik denk dat het een corruptie van de swbrowser.mdb of holewizardfavorite.mdb bestand was, na wat een van deze bestanden heeft beschadigd, is het moeilijk te zeggen.